wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 77.00 73,15   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

REKLAMA ZEWNĘTRZNA W MIEŚCIE


MARKIEWICZ M.

wydawnictwo: POLIT. KOSZALIN, 2011, wydanie I

cena netto: 77.00 Twoja cena  73,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Temat - Miejska reklama zewnętrzna - ma bardzo pojemny charakter. Celem połączenia w jednej pracy szeregu tematów była próba udzielenie kompleksowej odpowiedzi na kilka podstawowych problemów badawczych, sformułowanych poniżej.

Jaki wpływ miała zmiana modelu komunikowania, którego główną cechą stała się dwukierunkowość przepływu informacji między władzą a obywatelami, na reklamę?

Jak zmieniała się reklamowa przestrzeń miasta?

Czy w ślad za polityczno-ekonomicznymi przekształceniami, uległy ewolucji prawne regulacje reklamy?

Jakie możliwości oferuje reklama zewnętrzna?

Jak konstruować przekaz, aby skłonić odbiorców do kupna towaru, oddania głosu do urny wyborczej, przekonania do danej idei, zgodnie z preferencjami reklamodawcy?

Czy w dobie dużej konkurencji na rynku możliwe jest określenie efektów przekazu reklamowego?



Wstęp

ROZDZIAŁ I
ISTOTA MIEJSKIEJ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ
1.1. Reklama jako forma masowego komunikowania
1.1.1. Wybrane modele komunikowania w reklamie
1.1.2. Cele i funkcje komunikatu reklamowego
1.1.3. Typologia reklamy
1.2. Psychologiczne aspekty odbioru reklamy zewnętrznej
1.2.1. Mechanizmy postrzegania reklamy zewnętrznej
1.2.2. Oddziaływanie reklamy na psychikę człowieka i proces poznawania rzeczywistości

ROZDZIAŁ II
REKLAMA ZEWNĘTRZNA W MIASTACH - RYS HISTORYCZNY
2.1. Miasto a reklama
2.2. Pochodzenie reklamy zewnętrznej
2.2.1. Starożytność
2.2.2. Średniowiecze i czasy nowożytne do XIX wieku
2.2.3. Okres od XIX wieku do współczesności

ROZDZIAŁ III
ZMIANA SYTUACJI POLITYCZNE W POLSCE PO 1989 ROKU A PRZEMIANY NA RYNKU REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ
3.1. Proces transformacji w Polsce
3.1.1. Kształtowanie się procesu transformacji w Polsce
3.2. Reklama a marketing polityczny
3.2.1. Reklama jako narzędzie marketingu politycznego
3.2.2. Typy i techniki reklamy politycznej
3.3. Sprzedaż produktów politycznych na przykładzie wybranych kampanii wyborczych

ROZDZIAŁ IV
RYNEK KOMERCYJNEJ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ W POLSCE
4.1. Reklama jako wizualna informacja polityczna, społeczna i komercyjna w przestrzeni miejskiej
4.2. Charakterystyka komercyjnej reklamy w Polsce
4.2.1. Typologia i charakterystyka współczesnych nośników reklamy zewnętrznej
4.2.2. Obraz rynku reklamy zewnętrznej w Polsce

ROZDZIAŁ V
OGRANICZENIA PRAWNE, ETYCZNE I ESTETYCZNE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ
5.1. Ograniczenia prawne, ustawowe i etyczne dotyczące reklamy zewnętrznej
5.1.1. Akty prawa międzynarodowego i europejskiego
5.1.2. Granice prawne reklamy zewnętrznej w Polsce
5.1.3. Etyka w reklamie zewnętrznej
5.2. Estetyzacja w zabytkowej przestrzeni miasta
5.2.1. Estetyzacja przestrzeni publicznej - rys historyczny
5.2.2. Reklama a zabytkowa część miasta
5.2.3. Przykłady rozwiązań stosowanych w Polsce, dotyczących umieszczania reklam w historycznej zabudowie

ROZDZIAŁ VI
SKUTECZNOŚĆ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ
6.1. Podstawy kształtujące efektywny odbiór reklamy
6.2. Praktyczne rozwiązania dotyczące efektów reklamy na przykładzie kampanii wyborczych
6.3. Technologie przyszłości a efektywność odbioru w reklamie
6.4. Reklama zewnętrzna - kryterium estetyczności a skuteczność przekazu

Zakończenie
Bibliografia


243 strony, B5, oprawa miękka                         @p

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022