wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.60 39,52   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

OBSŁUGA KLIENTA W PRZEDSIĘBIORSTWIE HANDLU DETALICZNEGO


KUCHARSKA B. RED.

wydawnictwo: WYD UE KATOWICE, 2010, wydanie I

cena netto: 41.60 Twoja cena  39,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Głównym celem niniejszego podręcznika jest prezentacja kluczowych zagadnień związanych z obsługą klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego.

Książka może być wykorzystana w procesie dydaktycznym na specjalnościach związanych z dystrybucją i sprzedażą, obsługą klienta oraz funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział I
Przedsiębiorstwo handlu detalicznego i jego charakterystyka
1.Istota, cele, funkcje i rodzaje przedsiębiorstw handlowych
2.Specyfika działalności przedsiębiorstw detalicznych. Typy placówek handlowych
3.Klient przedsiębiorstwa handlu detalicznego i jego decyzje

Rozdział II
Oferta przedsiębiorstwa handlu detalicznego
1.Asortyment w przedsiębiorstwie detalicznym
2.Polityka cenowa przedsiębiorstwa handlu detalicznego
3.Działalność promocyjna przedsiębiorstwa
4.Lokalizacja przedsiębiorstwa detalicznego

Rozdział III
Elementy obsługi klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego
1.Podstawy informacyjne obsługi klienta przedsiębiorstwa detalicznego
2.Istota i etapy obsługi klienta w przedsiębiorstwie detalicznym
3.Personel w obsłudze klienta

Rozdział IV
Obsługa klienta w placówce handlowej
1.Technologia i metody sprzedaży
2.Promocja w placówce handlowej
3.Merchandising w działalności placówki handlowej
4.Sposoby budowania bliskości placówki handlowej wobec klienta
5.Specyfika obsługi klienta w sklepie intemetowym

Rozdział V
Satysfakcja i lojalność klientów przedsiębiorstwa handlu detalicznego
1.Istota, rodzaje oraz znaczenie satysfakcji i lojalności klientów
2.Programy lojalnościowe przedsiębiorstwa handlu detalicznego
3.Badania satysfakcji i lojalności klientów

Spis rysunków
Spis tablic
Bibliografia
Indeks


151 stron, B5, oprawa miękka                                 @p

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MERCHANDISING
BORUSIAK B.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022