wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.20 43,89   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING W HANDLU


BIAŁOŃ L.

wydawnictwo: WSM, 2011, wydanie II

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja Marketing w handlu jest podręcznikiem przeznaczonym dla studentów wydziałów menedżerskich i ekonomicznych oraz zarządzania i marketingu.

Koncentruje się wokół problematyki handlu detalicznego na terenie kraju.

Porusza kwestię roli handlu w gospodarce narodowej, a także istotę marketingu w handlu. Podręcznik opisuje otoczenie organizacji handlowych, zarówno w ujęciu mikro, jak i makro, a także rolę ustawodastwa dot. zachowań placówek handlowych.

Sporą część rozważań poświęcono zachowaniu nabywców na rynku, a także problemom lojalności klientów i obsłudze klienta. Podkreślono rolę narzędzi marketingu w organizacjach handlowych oraz kwestię sporządzania i wdrażania strategii marketingowych w działalności różnych przedsiebiorstw handlowych.


247 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022