wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.60 58,52   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING PROBLEMY PODSTAWOWE


BIAŁOŃ L. RED

wydawnictwo: WSM, 2011, wydanie I

cena netto: 61.60 Twoja cena  58,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja "Marketing Problemy podstawowe" jest podręcznikiem przeznaczonym dla studentów menedżerskich i ekonomicznych.

Wyjaśnia koncepcję działalności marketingowej, organizacji i jej otoczena, problematykę zachowania konsumentów i ich segmentację. Systematycznie zostały przedstawione narzędzia marketingu, a więc produktu w ujęciu marketingowym, komunikacja marketingowa, dystrybucja oraz cena. Podjęty został niezywkle aktualny temat marketingu społecznego oraz marketingu przestrzeni, w tym marketingu międzynarodowego.

Podręcznik jest publikacją zespołową auortwa wykładowców Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie.


238 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022