wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM


BIAŁOŃ L. RED.

wydawnictwo: WSM, 2011, wydanie I

cena netto: 57.44 Twoja cena  54,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik "Zarządzanie marketingiem" stanowi pomoc dydaktyczną dla studentów wydziałów menedżerskich, ekonomicznych a także zarządzania i merketingu.

Autorzy skupiają się w nim na decyzyjnym wymiarze marketingu, gdyż metoryczna podstawa tego przedmiotu została zawarta w podręczniku Marketing Problemy podstawowe. Problematyka omawiana w niniejszej książce podporządkowana jest idei marketingowej koncepcji zarządzania współczesną organizacją i uwzględnia perspektywę globalizacji gospodarki. Wszelkie rozważania związane z zarządzaniem marketingiem odnoszone są do rodzaju organizacji: małych i dużcyh, gospodarczych i nienastawionych na zysk, produkcyjnych i usługowych. Dzięki temu ukazano sposób łączenia teorii z praktyką i problemy, jakie łączą się z przełożeniem teorii na praktykę.


208 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022