wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DESZCZ PIENIĘDZY MODEL RAIN CZYLI SKUTECZNE ROZMOWY SPRZEDAŻOWE


SCHULTZ M. DOERR J.E.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2012, wydanie I

cena netto: 40.96 Twoja cena  38,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Deszcz pieniędzy

Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe


Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych.

Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki. Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!

  • Rapport (porozumienie)

  • Aspirations and Afflictions (aspiracje i doświadczenie)

  • Impact (oddziaływanie)

  • New Reality (nowa rzeczywistość)

  • Książka zawiera darmowe materiały internetowe, wspomagające proces sprzedaży metodą RAIN!


Spis treści:

Podziękowania (11)

Część I. Przygotowanie do rozmów RAIN (13)

  • 1. Wprowadzenie (15)
  • 2. Najważniejsza rozmowa w Twoim życiu (31)
  • 3. Określanie celów i planowanie działań (39)
  • 4. Własna propozycja wartości (47)

 

Część II. Najważniejsze koncepcje modelu RAIN (61)

  • 5. Relacje (63)
  • 6. Aspiracje i bolączki (71)
  • 7. I co dalej? (83)
  • 8. Nowa rzeczywistość (99)
  • 9. Znajdź równowagę pomiędzy udzielaniem wsparcia i zdobywaniem informacji (109)
  • 10. Zgłębianie potrzeb (121)
  • 11. Szesnaście zasad wywierania wpływu w sprzedaży (129)
  • 12. Wskazówki pomocne przy prowadzeniu rozmów sprzedażowych RAIN (151)

 

Część III. Zwiększanie swojej skuteczności zgodnie z modelem RAIN (169)

  • 13. Pozyskiwanie potencjalnych klientów przez telefon (171)
  • 14. Radzenie sobie z zastrzeżeniami (197)
  • 15. Finalizowanie transakcji, inicjowanie relacji (211)
  • 16. Co musisz wiedzieć, aby dokonać sprzedaży (221)
  • 17. Planowanie każdej konwersacji zgodnie z modelem RAIN (231)
  • 18. Jak zaprzepaścić rozmowę sprzedażową (237)
  • 19. Wprowadzenie modelu RAIN do codziennej praktyki (255)

 

Materiały dodatkowe i internetowe (257)
O RAIN Group (275)
O "RainToday.com" (276)
Subskrypcja "RainToday.com" (277)
O autorach (279)


280 stron, Format: 16.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022