Deszcz pieniędzy
Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia
skutecznych rozmów sprzedażowych.
Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz
umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki. Nauczysz się budować bliską
relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady
wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów
zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą.
Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z
kolejnymi klientami!
Rapport (porozumienie)
Aspirations and Afflictions (aspiracje i doświadczenie)
Impact (oddziaływanie)
New Reality (nowa rzeczywistość)
Książka zawiera darmowe materiały internetowe, wspomagające proces sprzedaży
metodą RAIN!
Spis treści:
Podziękowania (11)
Część I. Przygotowanie do rozmów RAIN (13)
- 1. Wprowadzenie (15)
- 2. Najważniejsza rozmowa w Twoim życiu (31)
- 3. Określanie celów i planowanie działań (39)
- 4. Własna propozycja wartości (47)
Część II. Najważniejsze koncepcje modelu RAIN (61)
- 5. Relacje (63)
- 6. Aspiracje i bolączki (71)
- 7. I co dalej? (83)
- 8. Nowa rzeczywistość (99)
- 9. Znajdź równowagę pomiędzy udzielaniem wsparcia i zdobywaniem informacji (109)
- 10. Zgłębianie potrzeb (121)
- 11. Szesnaście zasad wywierania wpływu w sprzedaży (129)
- 12. Wskazówki pomocne przy prowadzeniu rozmów sprzedażowych RAIN (151)
Część III. Zwiększanie swojej skuteczności zgodnie z modelem RAIN (169)
- 13. Pozyskiwanie potencjalnych klientów przez telefon (171)
- 14. Radzenie sobie z zastrzeżeniami (197)
- 15. Finalizowanie transakcji, inicjowanie relacji (211)
- 16. Co musisz wiedzieć, aby dokonać sprzedaży (221)
- 17. Planowanie każdej konwersacji zgodnie z modelem RAIN (231)
- 18. Jak zaprzepaścić rozmowę sprzedażową (237)
- 19. Wprowadzenie modelu RAIN do codziennej praktyki (255)
Materiały dodatkowe i internetowe (257)
O RAIN Group (275)
O "RainToday.com" (276)
Subskrypcja "RainToday.com" (277)
O autorach (279)
280 stron, Format: 16.0x24.0cm, oprawa miękka