wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 58.30 55,39   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ


DUHIGG CH. / W ŻYCIU I BIZNESIE

wydawnictwo: PWN, 2022, wydanie I

cena netto: 58.30 Twoja cena  55,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła nawyku

Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie


Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka!

Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.

Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.

· Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
· Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
· Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
· W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
· Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?

Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

· Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
· Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
· Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
· Tłumaczenie na 31 języków


Charles Duhigg jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times”, zdobywcą nagród National Academies of Sciences, National Journalism i nagrody imienia George’a Polka. Jeden z finalistów nagrody Pulitzera w 2009 roku.


Wstęp do polskiego wydania

Wstęp. Kuracja nawykowa

Część 1. NAWYKI JEDNOSTEK

1. Pętla nawyku: jak działają nawyki
2. Zachcianki mózgu: jak wykształcić nowe nawyki
3. Złota Zasada zmiany nawyku: dlaczego zachodzi transformacja

Część 2. NAWYKI SKUTECZNYCH ORGANIZACJI

4. Kluczowe nawyki albo ballada o Paulu O‘neillu: które nawyki są najważniejsze
5. Starbucks i nawyk sukcesu: kiedy siła woli staje się automatyczna
6. Siła kryzysu: jak liderzy tworzą nawyki wskutek wypadków i planowania
7. Target wie, czego chcesz, zanim ty sam się o tym dowiesz: kiedy firmy przewidują nawyki (i nimi manipulują)

Część 3. NAWYKI W SPOŁECZEŃSTWIE

8. Kościół w Saddleback i bojkot autobusów w Montgomery: jak powstają ruchy społeczne
9. Neurologia wolnej woli: czy jesteśmy odpowiedzialni za własne nawyki?

Załącznik. Przewodnik po sposobach wykorzystania zawartych tu pomysłów

Podziękowania

O źródłach

O autorze


424 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- AUDYT WEWNĘTRZNY I AUDYT ZEWNĘTRZNY W BANKU
JANC A. KAŁUŻNY R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022