|
SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ
DUHIGG CH. / W ŻYCIU I BIZNESIE wydawnictwo: PWN, 2022, wydanie Icena netto: 58.30 Twoja cena 55,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Siła nawyku
Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka!
Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie
wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą
dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także
funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na
sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków
pomagają osiągać wymarzone cele.
· Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i
dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
· Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i
niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną
kobietę sukcesu?
· Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
· W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga
odświeżaczy powietrza?
· Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu
do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji
przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach.
Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często
prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.
· Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
· Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
· Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
· Tłumaczenie na 31 języków
Charles Duhigg jest dziennikarzem śledczym w „The New York
Times”, zdobywcą nagród National Academies of Sciences, National Journalism i nagrody
imienia George’a Polka. Jeden z finalistów nagrody Pulitzera w 2009 roku.
Wstęp do polskiego wydania
Wstęp. Kuracja nawykowa
Część 1. NAWYKI JEDNOSTEK
1. Pętla nawyku: jak działają nawyki
2. Zachcianki mózgu: jak wykształcić nowe nawyki
3. Złota Zasada zmiany nawyku: dlaczego zachodzi transformacja
Część 2. NAWYKI SKUTECZNYCH ORGANIZACJI
4. Kluczowe nawyki albo ballada o Paulu O‘neillu: które nawyki są najważniejsze
5. Starbucks i nawyk sukcesu: kiedy siła woli staje się automatyczna
6. Siła kryzysu: jak liderzy tworzą nawyki wskutek wypadków i planowania
7. Target wie, czego chcesz, zanim ty sam się o tym dowiesz: kiedy firmy przewidują
nawyki (i nimi manipulują)
Część 3. NAWYKI W SPOŁECZEŃSTWIE
8. Kościół w Saddleback i bojkot autobusów w Montgomery: jak powstają ruchy
społeczne
9. Neurologia wolnej woli: czy jesteśmy odpowiedzialni za własne nawyki?
Załącznik. Przewodnik po sposobach wykorzystania zawartych tu pomysłów
Podziękowania
O źródłach
O autorze
424 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa twarda Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- AUDYT WEWNĘTRZNY I AUDYT ZEWNĘTRZNY W BANKU JANC A. KAŁUŻNY R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|