wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 51.00 48,45   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NEGOCJACJE W BIZNESIE


NĘCKI Z.

wydawnictwo: ANTYKWA, 2000, wydanie I

cena netto: 51.00 Twoja cena  48,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest aktualnie niedostępna

 

Jak zwiększyć swoją skuteczność w negocjacjach? W jaki sposób prowadzić rozmowy? Czy i kiedy blefować? Na czym polegają zdolności negocjacyjne? Czy można pogłębić znajomość swoich silnych i słabych stron? Jakie jest znaczenie wyglądu zewnętrznego dla wyniku rozmów? Co robić, gdy druga strona atakuje łamiąc reguły gry? Czy wszystkie konflikty są niebezpieczne? A co robić z trudnym partnerem? Na czym polegają najczęstsze błędy w rozpoznaniu sytuacji? Co to znaczy dobrze komunikować się z drugą stroną? - oto niektóre z pytań, na jakie można znaleźć odpowiedź na łamach tej książki.


Zbigniew Nęcki, profesor nauk humanistycznych, ukończył studia psychologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie jest kierownikiem Katedry Psychologii Stosunków Międzyludzkich w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 1975 roku zajmuje się problematyką komunikacji i relacji międzyludzkich - z tego zakresu opublikował sześć książek i ponad sto artykułów. Poza pracą naukowo-dydaktyczną prowadzi szeroką działalność popularyzatorską w radiu i telewizji. Jest cenionym praktykiem w zakresie treningów negocjacyjnych i menedżerskich. Ma doskonałą orientację w światowych trendach badawczych w zakresie komunikacji społecznej - wygłaszał referaty i prowadzi wykłady w widu ośrodkach akademickich zagranicą m.in.: w Stanach Zjednoczonych Indiach, Meksyku, Tajlandii i wielu krajach Europy.

244 strony, miękka okładka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ERYSTYKA CZYLI O SZTUCE PROWADZENIA SPORÓW
BUDZYŃSKA-DACA A. KWOSEK J.

- WYCHODZĄC OD NIE. NEGOCJACJE DLA TWARDZIELI TAKICH JAK TY
CAMP J.

- NEGOCJACJE. JEDNOSTKA, ORGANIZACJA, KULTURA.
WINCH A. WINCH S.

- MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA W GOSPODARCE REGIONU
RED. STRUŻYCKI M.

- OBRÓT NIERUCHOMOŚCIAMI
FORYŚ I.

- PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
ARONSON E. WILSON T.D. AKERT R.M

- ERYSTYKA SZTUKA PROWADZENIA SPORÓW
SCHOPENHAUER A.

- ZWYCIĘSKIE NEGOCJACJE
AARON M.C HARVARD BUSINESS SCHOOL

- BADANIA MARKETINGOWE. METODY I TECHNIKI
KACZMARCZYK S.

- KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
NĘCKI Z.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022