wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.60 43,32   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PERSWAZJA PODPROGOWA ZAKAZANE TECHNIKI WPŁYWANIA NA LUDZI


LKHANI D.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 45.60 Twoja cena  43,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:

  • reklamy
  • marketingu
  • przemysłu filmowego
  • public relations
  • propagandy
  • negocjacji
  • miłości
  • religii?

Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji. Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był jedyną osobą, która ma do niej dostęp!

Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com

Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być legalnie dostępna?

Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.

Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:

  • co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
  • jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
  • w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.

Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.


Spis treści:

Słowo wstępne (7)
Przedmowa (15)
Podziękowania (21)


Rozdział 1. Stwórz epidemiczny komunikat (23)
Rozdział 2. Wykorzystaj propagandę stosowaną (45)
Rozdział 3. Wypozycjonuj i opakuj swoją legendę (73)
Rozdział 4. Kontroluj treść i emocje (93)
Rozdział 5. Zdobądź szczere poparcie (109)
Rozdział 6. O przekonaniach i oddanych wyznawcach (123)
Rozdział 7. Okiełznaj siłę nowych środków przekazu (149)
Rozdział 8. Dostarcz wyjątkowych przeżyć (169)
Rozdział 9. Podświadoma moc słów (187)
Rozdział 10. Budowanie kultu (203)
Rozdział 11. Uwodzenie (215)
Słowo na zakończenie (223)
Ben Mack
Dodatek. Edukowanie w celu wywierania wpływu (229)
Dr Rachna D. Jain


Bibliografia (239)
O autorze (243)
Skorowidz (245)


248 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022