wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.60 58,52   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE UJĘCIE MODELOWE


NGUYEN HOANG TIEN

wydawnictwo: PTM, 2012, wydanie I

cena netto: 61.60 Twoja cena  58,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zmiana w przedsiębiorstwach jest zjawiskiem powszechnym we współczesnej gospodarce, zwłaszcza w kontekście narastającej złożoności i wysokiej dynamiki otoczenia biznesowego. W niniejszej książce jest ona przedmiotem rozważań zarówno teoretycznych jak i empirycznych. Autor w sposób nowatorski przedstawia i weryfikuje model analityczny będący podstawą do konstrukcji narzędzia zarządzania zmianami. Książka jest ciekawa i przydatna zarówno dla badaczy i naukowców, studentów i doktorantów jak i dla przedsiębiorców mających do czynienia na co dzień ze zmianami w swoich firmach...


ROZDZIAŁ I
ISTOTA ZMIAN ORGANIZACYJNYCH W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE
1.1.Definicje zmiany organizacyjnej
1.2.Źródła, rodzaje i sposoby klasyfikacji zmian organizacyjnych
1.2.1.Źródła i rodzaje zmian organizacyjnych
1.2.2. Jedno- i wielowymiarowa klasyfikacja zmian organizacyjnych
1.3.Proces zmieniania i zarządzania zmianami
1.4.Systemowe ujęcie zmian
1.4.1 Tradycyjne systemy informatyczne i systemy klasy ERP
1.4.2 Powiązanie zmian technologicznych i organizacyjnych
1.4.3 Wpływ indywidualnych postaw i wiedzy na proces wdrażania zmian w organizacjach
1.4.4 Rola zmian społeczno-kulturowych we wdrażaniu zmian w organizacjach
ROZDZIAŁ II
ZMIANY ORGANIZACYJNE W TEORIACH ZARZĄDZANIA
2.1.Modele zarządzania zmianami
2.1.1 .Założenia modelu Van de Ven‘a i Poole‘a
2.1.2. Procesowy model zarządzania zmianami
2.2.Analiza teorii zmian w ujęciu procesowego modelu zarządzania zmianami
2.2.1.Analiza kontekstowo-rezultatowa
2.2.2.Analiza logiczno-formalna - model systematyzacji zarządzania zmianami
2.2.3.Podejście poznawcze do zmian organizacyjnych
2.3.Analiza porównawcza wybranych teorii zmian organizacyjnych
ROZDZIAŁ III
PROCESY ZMIAN W PRZEDSIĘBIORSTWACH
3.1.Charakterystyka przedsiębiorstw i potrzeba badania zmian
3.1.1.Cechy badanych przedsiębiorstw
3.1.2.Zmiany inicjowane przez administrację rządową
3.2. Rodzaje, zakres i cele zmian technologicznych
3.3.Kontekst jako wejście zmian w przedsiębiorstwach
3.4.Mechanizmy zmian w przedsiębiorstwach
3.5.Rezultaty jako wyjście zmian w przedsiębiorstwach
3.6. Systemowość zmian w przedsiębiorstwach
3.7. Rola głównych aktorów i innych uczestników w zarządzaniu zmianami w przedsiębiorstwach
ROZDZIAŁ IV
ROLA MODELU ZINTEGROWANEGO W ZARZĄDZANIU ZMIANAMI
4.1 .Propozycja tworzenia zintegrowanego modelu zarządzania
zmianami
4.2. Analiza zmian w przedsiębiorstwach za pomocą modelu zintegrowanego zarządzania zmianami
4.3.Złożoność zmian a użyteczność modelu zintegrowanego dla menedżerów
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL
SPIS RYSUNKÓW

183 stron, oprawa: miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022