|
TOYOTARYZM WYNIKI BADAŃ BOST
BORKOWSKI ST. wydawnictwo: PTM, 2012, wydanie I cena netto: 31.80 Twoja cena 30,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka TOYOTARYZM
W książce zaproponowano nową metodę BOST - zasady zarządzania Toyoty w pytaniach
(TOYOTARYZM)
do oceny wieloaspektowej przedsiębiorstwa, a w szczególności organizacji i
funkcjonowania systemu produkcyjnego. W metodzie tej podkreśla się znaczenie w produkcji
tak zasobów materialnych jak i zasobów niematerialnych. Każda z zasad zostało opisana
odpowiednim zestawem czynników(...)
(...) Metoda BOST pozwala określić relacje jakie zachodzą pomiędzy zasobami
materialnymi i zasobami ludzkimi oraz zasobami ludzkimi i zasobami ludzkimi (TOYOTARYZM).
Termin ten został również wymyślony przez autora (jak również prawnie chroniony).
Ze Wstępu
1. Toyotaryzm. Charakterystyka TOYOTARYZMU i metody BOST
2. Toyotaryzm. Elementy dachu domu Toyoty jako czynniki misji przedsiębiorstw.
3. Toyotaryzm. Opierać decyzję w zarządzaniu na dalekosiężnej koncepcji – nawet
kosztem krotkoterminowych wyników finansowych.
4. Toyotaryzm. Stworzenie ciągłego płynnego procesu ujawniania problemów
5. Toyotaryzm. Wykorzystać system „ciągnienia”, aby uniknąć nadprodukcji
6. Toyotaryzm. Wyrównanie obciążenia pracą (heijunka)
7. Toyotaryzm.. Standardowe zadania są podstawą ciągłej poprawy i upełnomocnienia
pracowników
8. Toyotaryzm. Stosować kontrolę wizualną aby żaden problem nie pozostał w ukryciu.
9. Toyotaryzm. Zostać organizacją uczącą się dzięki nieustannej refleksji (hasei) i
ciągłej poprawie (kaizen)
167 stron, A5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|