wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.75 41,56   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA W POLSCE W LATACH 2005-2010


ADAMIK-SZYSIAK M.

wydawnictwo: UMCS, 2012, wydanie I

cena netto: 43.75 Twoja cena  41,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010


Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych.

Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniajaca polskie badania nad komunikowaniem politycznym.

Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie, ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych, obejmująca zarówno kwestie merytoryczne (retorykę), jak i wizualizację przekazu.


Wstęp

1.Reklama polityczna jako przedmiot badań komunikacji politycznej
1.1.Reklama polityczna a reklama komercyjna
1.2.Reklama w marketingu politycznym
1.3.Definicje telewizyjnej reklamy politycznej
1.4.Funkcje, rodzaje i komponenty telewizyjnej reklamy politycznej

2.Retoryka telewizyjnej reklamy politycznej
2.1.Uwarunkowania i przebieg kampanii wyborczych w Polsce w latach 2005-2010
2.2.Oferta programowa w teewizyjnej reklamie politycznej
2.3.Retoryka reklamy telewizyjnej a stadium kampanii wyborczej

3.Strategie apelowania do wyborców w telewizyjnej reklamie politycznej
3.1.Formy prezentacji podmiotów politycznych
3.2.Środki wyrazu
3.3.Dychotomiczny obraz świata

4.Wizerunek w telewizyjnej reklamie politycznej
4.1.Pojęcie wizerunku politycznego
4.2.Typy i komponenty wizerunku politycznego
4.3.Wizerunek kandydata na urząd prezydenta
4.4.Wizerunek lidera partyjnego

5.Perspektywy rozwoju telewizyjnej reklamy politycznej
5.1.Telewizyjna reklama polityczna a zachowania wyborcze
5.2.Profesjonalizacja kampanii wyborczych a telewizyjna reklama politycznej
5.3.Telewizyjna reklama polityczna w dobie internetu

Zakończenie

Bibliografia

Wykaz skrótów
Wykaz ilustracji
Wykaz rysunków
Wykaz tabel

Aneks
I.Dane dotyczące analizowanego materiału badawczego
II.Wykaz komitetów wyborczych, które uzyskały prawo do rozpowszechniania bezpłatnych audycji wyborczych w telewizji publicznej


276 stron, Format: 17.0x24.5cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022