wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MÓW ZAWSZE TAK JAK ZDOBYĆ I ZATRZYMAĆ KLIENTA


NULMAN P.

wydawnictwo: EMKA, 2004, wydanie I

cena netto: 32.50 Twoja cena  30,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży w twojej firmie... Chcesz, aby twoja firma wyróżniała się wśród innych... Zależy ci na jej rozwoju...

MÓW ZAWSZE TAK!

Ta zasada pomoże Ci w osiągnięciu zamierzonych celów.

Niniejsza książka to praktyczny poradnik objaśniający w prosty sposób metody, których stosowanie pozwoli Ci zdobyć szacunek i uznanie klientów już Tobie wiernych i pozyskanie zupełnie nowych na zawsze. Metody zaproponowane przez autora nie są łatwe do zastosowania, ale za to niezmiernie skuteczne, jeśli uda się je zaadoptować.


Poniżej kilka rad autora:

Życzenia klienta są ważniejsze niż stosowane w firmie zasady obsługi klienta.

System obsługi klienta ma pomagać w ustalaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów, a doskonała obsługa to sposób na zatrzymanie już posiadanych klientów i pozyskanie nowych.

Wszyscy pracownicy firmy powinni opanować i stosować metody zapewniające doskonałą obsługę klienta. Uprzejmość i grzeczność są w takich razach nie do przecenienia.

Zrozumienie celów działalności firmy i opanowanie sposobów, które zachęcą naszych najlepszych klientów do dalszych kontaktów, to warunek sine qua non osiągnięcia sukcesu.

Pamiętajmy, że najlepszym medium komunikacyjnym, jakie mamy do dyspozycji, jest sam klient. To dzięki niemu nasze interesy będą się pomyślnie rozwijały, a my osiągniemy założone cele. To klient, mężczyzna czy kobieta, nieważne, jest naszym prawnikiem, sprzedawcą, działem PR i... cala przyszłością. Inwestujmy w klienta, a wszystko inne samo się dobrze ułoży. Po prostu: mów zawsze tak!"

Philip R. Nulman


Philip R. Nulman jest specjalistą od marketingu i reklamy oraz założycielem jednej z najprężniej szych agencji reklamowo-marketingowych (FDN&P) w USA. Jego poprzednia książka: Start-Up Marketing: An Enterpreneur's Guide to Launching, Advertising, Marketing, and Promoting Your Business zdobyła ogromną popularność. Jest cenionym autorem artykułów w prasie branżowej.


239 stron, Format: 15,5x23 cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022