|
MÓW ZAWSZE TAK JAK ZDOBYĆ I ZATRZYMAĆ KLIENTA
NULMAN P. wydawnictwo: EMKA, 2004, wydanie I cena netto: 32.50 Twoja cena 30,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży w twojej firmie... Chcesz, aby twoja firma
wyróżniała się wśród innych... Zależy ci na jej rozwoju...
MÓW ZAWSZE TAK!
Ta zasada pomoże Ci w osiągnięciu zamierzonych celów.
Niniejsza książka to praktyczny poradnik objaśniający w prosty sposób metody,
których stosowanie pozwoli Ci zdobyć szacunek i uznanie klientów już Tobie wiernych i
pozyskanie zupełnie nowych na zawsze. Metody zaproponowane przez autora nie są łatwe do
zastosowania, ale za to niezmiernie skuteczne, jeśli uda się je zaadoptować.
Poniżej kilka rad autora:
Życzenia klienta są ważniejsze niż stosowane w firmie zasady obsługi klienta.
System obsługi klienta ma pomagać w ustalaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów, a
doskonała obsługa to sposób na zatrzymanie już posiadanych klientów i pozyskanie
nowych.
Wszyscy pracownicy firmy powinni opanować i stosować metody zapewniające
doskonałą obsługę klienta. Uprzejmość i grzeczność są w takich razach nie do
przecenienia.
Zrozumienie celów działalności firmy i opanowanie sposobów, które zachęcą
naszych najlepszych klientów do dalszych kontaktów, to warunek sine qua non
osiągnięcia sukcesu.
Pamiętajmy, że najlepszym medium komunikacyjnym, jakie mamy do dyspozycji, jest
sam klient. To dzięki niemu nasze interesy będą się pomyślnie rozwijały, a my
osiągniemy założone cele. To klient, mężczyzna czy kobieta, nieważne, jest naszym
prawnikiem, sprzedawcą, działem PR i... cala przyszłością. Inwestujmy w klienta, a
wszystko inne samo się dobrze ułoży. Po prostu: mów zawsze tak!"
Philip R. Nulman
Philip R. Nulman jest specjalistą od marketingu i reklamy oraz
założycielem jednej z najprężniej szych agencji reklamowo-marketingowych (FDN&P) w
USA. Jego poprzednia książka: Start-Up Marketing: An Enterpreneur's Guide to
Launching, Advertising, Marketing, and Promoting Your Business zdobyła ogromną
popularność. Jest cenionym autorem artykułów w prasie branżowej.
239 stron, Format: 15,5x23 cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|