wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INSTRUKCJA PODATK. ROZLICZANIA DZIAŁ. INWESTYCYJNEJ I REMONTOWEJ


WYRZYKOWSKA A.

wydawnictwo: ODDK, 2009, wydanie II

cena netto: 148.00 Twoja cena  140,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

 

Instrukcja podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej pomoże wprowadzić jednolite zasady prowadzenia inwestycji i remontów w przedsiębiorstwie oraz odpowiadające im procedury postępowania m.in. w takich obszarach jak: planowanie kosztów inwestycji, właściwe udokumentowanie zadania inwestycyjnego oraz prac remontowych, a także zasady obiegu i kontroli tej dokumentacji.

Dzięki suplementowi (format MS Word)
instrukcję można łatwo uzupełnić o własne dane, zmodyfikować, wdrukować. Zawiera wzory dokumentów, praktyczne podpowiedzi i rozwiązania.



Instrukcje Bezpieczeństwa Podatkowego – seria instrukcji, których celem jest minimalizacja ryzyka podatkowego poprzez stworzenie zasad i procedur wewnętrznych. Każda z instrukcji stanowi wzorzec zarządzenia wewnętrznego, w którym wskazano m.in.:

  • zakresy zadań komórek organizacyjnych mających wpływ na rozliczenia podatkowe
  • wykazy obowiązków poszczególnych pracowników
  • formalne wymogi dokumentacyjne
  • obieg dokumentów i informacji.


Anna Wyrzykowska – doradca podatkowy, właścicielka kancelarii, specjalista w dziedzinie podatków pośrednich i bezpośrednich, autorka wielu specjalistycznych publikacji.


Spis treści:

 

Wprowadzenie
1. Zarządzenie w sprawie wprowadzenia Instrukcji
2. Instrukcja
Rozdział I
Przedmiot Instrukcji
Rozdział II
Dowody działalności inwestycyjnej i remontowej
Rozdział III
Działalność inwestycyjna
Rozdział IV
Działalność remontowa
Rozdział V
Zaniechanie działalności inwestycyjnej i remontowej
Rozdział VI
Dokumentacja prawna i techniczna działalności inwestycyjnej i remontowej
Rozdział VII
Zasady obiegu dokumentacji inwestycyjnej i remontowej
Rozdział VIII
Zasady postępowania przy wystawianiu dowodu „RW” wydania materiału na potrzeby inwestycji i remontu
Rozdział IX
Zasady postępowania przy wystawianiu dowodu „ZW” zwrotu materiału na potrzeby inwestycji i remontu
Rozdział X
Zasady postępowania przy wystawianiu dowodów „PR+” i „PR–”
Rozdział XI
Zabezpieczenie mienia i odpowiedzialność pracowników za mienie

Załączniki do Instrukcji podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej

Załącznik nr 1
Oświadczenie o przyjęciu do wiadomości i stosowania zasad przyjętych w Instrukcji podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej
Załącznik nr 2
Zlecenie wykonania zadania inwestycyjnego systemem gospodarczym
Załącznik nr 3
Zamówienie
Załącznik nr 4
Protokół odbioru wykonanych robót
Załącznik nr 5
Protokół technicznego odbioru robót
Załącznik nr 6
Protokół z częściowego/końcowego odbioru robót inwestycyjnych/remontowych
Załącznik nr 7
Dowód przyjęcia środka trwałego do używania „OT”
Załącznik nr 8
Protokół awaryjnego/okresowego/rocznego przeglądu technicznego środków trwałych
Załącznik nr 9
Wniosek o wprowadzenie środka trwałego do planu remontu
Załącznik nr 10
Zlecenie wykonania prac remontowych systemem gospodarczym
Załącznik nr 11
Decyzja kierownika jednostki w sprawie zaniechania inwestycji
Załącznik nr 12
Protokół z wyceny zaniechanej inwestycji według kosztu wytworzenia
Załącznik nr 13
Rejestr umów inwestycyjnych
Załącznik nr 14
Rejestr umów remontowych
Załącznik nr 15
Terminarz obiegu dokumentów inwestycyjnych i remontowych
Załącznik nr 16
Dowód „RW” wydania materiału
Załącznik nr 17
Dowód „ZW” zwrot materiału
Załącznik nr 18
Dowód „PR+” przychód materiałów niepełnowartościowych
Załącznik nr 19
Dowód „PR–” rozchód materiału niepełnowartościowego
Załącznik nr 20
Karta kontroli faktur zakupu materiałów, towarów, usług i środków trwałych dla prac inwestycyjnych i remontowych
Załącznik nr 21
Wykaz czynności składających się na kontrolę merytoryczną faktur i rachunków zakupu
Załącznik nr 22
Wykaz pracowników upoważnionych do zatwierdzania dowodów magazynowych
Załącznik nr 23
Pokwitowanie odbioru towaru zużytego w procesie inwestycyjnym/remontowym
Załącznik nr 24
Kod kosztów w układzie rodzajowym
Załącznik nr 25
Kod jednostek miary
Załącznik nr 26
Kod dokumentu
Załącznik nr 27
Lista kodów dla zespołu „5” według miejsca powstawania kosztów

 


68 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022