DOKTRYNY POLITYCZNE XIX I XX WIEKU
CHOJNICKA K. KOZUBA-CIEMBRONIEWICZ W. wydawnictwo: WYD UJ, 2000, wydanie I cena netto: 40.15 Twoja cena 38,14 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Pierwszy w Polsce podręcznik akademicki poświęcony wyłącznie doktrynom
politycznym, ukształtowanym w Europie po Wielkiej Rewolucji Francuskiej 1789 r.
Napisany został przez wykładowców Uniwersytetów: Jagiellońskiego, Łódzkiego i
Białostockiego, a przeznaczony jest głównie dla studentów kierunków: politologia,
prawo, historia, socjologia i innych fakultetów humanistycznych. Stanowić może także
kompendium niezbędnej wiedzy dla nauczycieli, dziennikarzy czy polityków. W sześciu
rozdziałach podręcznika zaprezentowana została ewolucja myśli liberalnej,
konserwatywnej, socjalistycznej i socjaldemokratycznej w okresie ostatnich dwóch stuleci,
a następnie omówiono nowe nurty doktrynalne, jakie pojawiły się z początkiem wieku
XX: nauczanie społeczne Kościoła i totalitaryzm. Każda z powyższych części
zachowuje charakter opracowania monograficznego, w całości zaś poszczególne rozdziały
uzupełniają się, dając pełną panoramę myśli politycznej omawianego okresu. Pomoże
to czytelnikowi prześledzić historię i ewolucję podstawowych pojęć, które do dziś
zajmują zasadnicze miejsce w dyskusjach i polemikach politycznych, a także stać się
świadomym uczestnikiem tych dyskus
385 stron, B5, oprawa miekka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- NOWA USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH WPROWADZENIE DO ZMIAN HELLICH E. / OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.01.2010
- MARKETING BEZPOŚREDNI KONCEPCJA ZARZĄDZANIE INSTRUMENTY TROJANOWSKI M.
- CZŁOWIEK I PRACA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ PRZEDSIĘBIORSTWIE GABLETA M.
- ZARYS USTROJU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ SZAŁOWSKI R.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI JĘDRUSZUK Ł.
- POSTĘPOWANIE CYWILNE FLAGA-GIERUSZYŃSKA K.
- LEKSYKON ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI SMID W.
- FINANSE PUBLICZNE PN 112 SOKOŁOWSKI J. SOSNOWSKI M. ŻABIŃSKI A. RED.
- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY STONE M. BOND A. BLAKE E.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z WPROWADZENIEM SZYSZKOWSKI A. - OMÓWIENIE PRZEPISÓW PO NOWELIZACJACH
- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W EUROPIE KMIECIAK Z. RED.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI CYMERMAN J. JESIOTR G. JESOTR M. CYMERMAN R.
- SŁOWNIK POLITOLOGII RED. WALICKA B.
- KULTURA ORGANIZACYJNA SIKORSKI C.
- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ STANKIEWICZ W.
- CZYM JEST MARKETING SILK A.J.
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE SZCZEPAŃSKI D.
- SOCJOLOGIA ADMINISTRACJI. ZARYS WYKŁADU PILIPIEC S. SZRENIAWSKI P.
- DOTACJE Z UNII EUROPEJSKIEJ. ZDOBĄDŹ DOTACJE UNIJNE DLA SWOJEJ FIRMY SIKORSKA K. BULZACKI T.
- POLITOLOGIA. PRZEWODNIK ENCYKLOPEDYCZNY
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|