Przewodnik ten stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej
prowadzenia kampanii wyborczej. Adresowany jest do kandydatów startujących w
wyborach parlamentarnych i samorządowych wszystkich szczebli, członków sztabów
wyborczych i wolontariuszy. Przydatny jest również dla osób ubiegających się o
wybieralne funkcje w organach państwowych, związkach i samorządach zawodowych,
organizacjach społecznych i politycznych oraz dla wszystkich zainteresowanych
problematyką wyborczą.
Z książki dowiesz się jak:
1. Budować strategię kampanii
2. Planować kampanię
3. Organizować zespół
4. Organizować biuro wyborcze
5. Finansować kampanię wyborczą
6. Przygotowywać materiały wyborcze
7. Zadbać o wizerunek kandydata
8. Przeprowadzić kampanię bezpośrednią
9. Przeprowadzić kampanię pośrednią - medialną
10. Przeprowadzić kampanię ukierunkowaną
11. Przeprowadzić kampanię negatywną
12. Etycznie prowadzić kampanię
"Autor dołożył wielu starań, by poradnik był przystępny,
klarowny i ciekawy.
Już lektura pierwszych rozdziałów dowodzi, że to się mu udało".
"Rzeczpospolita", 19.08.2002
"Książka Sergiusza Trzeciaka przedstawia logiczną i systematyczną analizę
przebiegu typowej kampanii wyborczej, warunki sukcesu oraz praktyczne rady i wskazówki,
jak sprostać jej wyzwaniom".
Prof. Zbigniew Pełczyński
Przewodniczący Stowarzyszenia "Szkoła Liderów"
Oxford, kwiecień 2002
232 strony, oprawa miękka