wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INTELIGENCJA EMOCJONALNA W PRAKTYCE


GOLEMAN D.

wydawnictwo: MEDIA RODZINA, 2007, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Daniel Goleman, dr nauk humanistycznych, wykładowca Uniwersytetuli Harvarda (USA), felietonista "New York Timesa", odniósł wielki sukces| publikując książkę INTELIGENCJA EMOCJONALNA, która już kilka lata utrzymuje się na liście światowych bestsellerów.Goleman udowadnia w najnowszej książce INTELIGENCJA EMOCJONALNA W PRAKTYCE, że dotychczasowe spojrzenie na karierę zawodową i pomyślność przedsiębiorstwa nie odpowiada wymogom rzeczywistości. Dziś prócz ilorazu inteligencji, studiów, czy wybitnych zdolności technicznych na każdym stanowisku konieczny jest jeszcze jeden komponent - inteligencja emocjonalna. To ona zapewnia skuteczność zawodową, rewolucjonizuje strategiczne priorytety przedsiębiorstwa, umożliwia bezkonfliktową pracę zespołu oraz umiejętność inicjowania i akceptowania zmian. Jej potencjał można zwiększać przez całe życie, a autor uczy nas, jak tego dokonać.

Dzięki mojej książce można bezpiecznie rozmawiać o kosztach niekompetencji emocjonalnej i kwestionować wąskie widzenie umiejętności, obejmujące tylko wiedzę fachową - pisze Daniel Goleman

Spis treści

Podziękowania

Część I: POZA WIEDZĄ FACHOWĄ

Rozdział I. Nowa miara

Rozdział II. Umiejętności gwiazd

Rozdział III. Twarde argumenty na rzecz "miękkich" umiejętności

Część II: PANOWANIE NAD SOBĄ

Rozdział VI. Wewnętrzny kompas

Rozdział V. Samokontrola

Rozdział VI. Co nas pobudza

Część III: UMIEJĘTNOŚĆ POSTĘPOWANIA Z LUDŹMI

Rozdział VII. Radar społeczny

Rozdział VIII. Sztuka wpływania na innych

Rozdział IX. Współpraca, zespoły i grupowy iloraz inteligencji

Część IV: NOWY MODEL UCZENIA SIĘ

Rozdział X. Błąd, który kosztował miliard dolarów

Rozdział XI. Najlepsze metody

Część V: EMOCJONALNIE INTELIGENTNA ORGANIZACJA

Rozdział XII. Wczuć się w puls firmy

Rozdział XIII. Sedno dobrej roboty

Uwagi końcowe

Dodatki

Dodatek l. Inteligencja emocjonalna

Dodatek 2. Szacowanie kompetencji "gwiazd"

Dodatek 3. Płeć i empatia

Dodatek 4. Strategie wspierania różnorodności

Dodatek 5. Inne sprawy dotyczące szkolenia

Przypisy

504 STRONY

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022