wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 79.00 75,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZWIĘKSZANIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁU SPRZEDAŻY


ZOLTNERS A. SINHA P. LORIMER S.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2013, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży


W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe.

W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm.

Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające:

  • opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,

  • określenie właściwej struktury działu sprzedaży,

  • przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,

  • ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,

  • wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,

  • restrukturyzacją działu sprzedaży,

  • łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,

  • zarządzanie zmianą.

Książka przeznaczona jest dla kierowników działów sprzedaży i menedżerów odpowiedzialnych za strategiczne planowanie działu sprzedaży i zarządzanie zespołem sprzedawców.


Spis treści:

Podziękowania


Wstęp

1. Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzanie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczesnym

2. Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją

3. Strategia sprzedaży

4. Strategia dojścia do rynku

5. Projektowanie struktury działu sprzedaży

6. Role sprzedawców

7. Ustalanie wielkości działu sprzedaży

8. Ustalanie obszarów sprzedaży

9. Utrzymanie sprawności działu sprzedaży

10. Zarządzanie zmianą

Indeks

O autorach


460 stron, Format: 16.0x24.0cm, oprawa mięka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022