|
ORGANIZACJA I KIEROWANIE NR 4 (153) 2012 ORGANIZATION AND MANAGEMENT wydawnictwo: SGH, 2013, wydanie I cena netto: 45.70 Twoja cena 43,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka ORGANIZACJA I KIEROWANIE NR 4 (153) 2012
Organization and Management
Szymon Cyfert
OD REDAKTORA NACZELNEGO
WSPOMNIENIE O PROFESORZE SEWERYNIE CHAJTMANIE
Małgorzata Rozkwitalska
INTERAKCJE MIĘDZYKULTUROWE WUJ ĘCIU POZYTYWNEGO POTENCJAŁU ORGANIZACJI
INTERCULTURAL INTERACTIONS - POSITI VE ORGANIZATIONAL SCHOLARSHIP APPROACH
Ewa Grandys, Andrzej Grandys
PROJEKT SYSTEMU WYNAGRADZANIA PRACOWNIKÓW NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA
ODZIEŻOWEGO
EMPLOYEE COMPENSATION SYSTEM AS AN INSTRUMENT OF PRODUCTION MANAGEMENT
Sylwia Przytuła
UWARUNKOWANIA MOBILNOŚCI POLSKICH MENEDŻERÓW
THE CONDITIONS OF POLISH MANAGERS' MOBILITY
Aleksander Gwiazda
KULTURA GÓRNICZA JAKO SZCZEGÓLNY RODZAJ KULTURY ORGANIZACYJNEJ
MINING CULTURE AS ASPECIAL KIND OF ORGANIZATIONAL CULTURE
Ruth Alas, József Poór, Ingrid Szabó, Sinikka Vanhala
ETHICS IN FINNO-UGRIAN COUNTRIES: ETHICAL IDEALISM ANDRELATIVISM
ETYKA W KRAJACH UGROFIŃSKICH: ETYCZNY IDEALIZM I RELATYWIZM
Claudio Baccarani, Tiziana Cavallo, Alessia Rotta
PARTICIPATORY COMMUNICATION, A CASE STUDY: FUORI AULA NETWORK, UNIVERSITY OF
VERONA WEB-RADIO
KOMUNIKACJA PARTYCYPACYJNA. STUDIUM PRZYPADKU: FUORI AULA NETWORK, RADIO INTERNETOWE PRZY
UNIWERSYTECIE WEROŃSKIM
Siniša Mali, Slađana Barjaktarović Rakočević, Gheorghe Savoiu
VALUE CREATION THROUGH RESTRUCTURING - KEY VALUE DRIVERS AND VALUE CREATION MODELS
TWORZENIE WARTOŚCI POPRZEZ RESTRUKTURYZACJĘ - KLUCZOWE CZYNNIKI WARTOŚCI I MODELE
TWORZENIA WARTOŚCI
Maura Sheehan
STRATEGIC HRM OUTSIDE OF CORPORATE HQ: LOST IN TRANSLATION?
STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE ZASO BAMI LUDZKIMI POZA GŁÓWNĄ SIEDZIBĄ KORPORACJI: ZGUBIONE
W TŁUMACZENIU?
Agata Stachowicz-Stanusch, Charles Wankel
ANTI-CORRUPTION PRACTICES AND IMPLEMENTATION MECHANISMS OF THE FORTUNE GLOBAL 500
AS AN ANSWER FOR AN ETHICAL VALUES CRISIS - RESEARCH RESULTS
PRAKTYKI ANTYKORUPCYJNE I WDRAŻANIE MECHANIZMÓW RANKINGU FORTUNE GLOBAL 500 JAKO
ODPOWIEDŹ NA KRYZYS WARTOŚCI ETYCZNYCH. WYNIKI BADAŃ
NAUKI ZARZĄDZANIA W KAZACHSTANIE I POLSCE NA POCZĄTKU XXI WIEKU - PERSPEKTYWY ROZWOJU I
WSPÓŁPRACY
OFICYNA WYDAWNICZA SGH POLECA
INFORMACJA DLA AUTORÓW
WARUNKI SPRZEDAŻY I PRENUMERATY
KOMITET NAUK ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA POLSKIEJ AKADEMII NAUK
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
173 strony, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|