wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.70 43,42   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ORGANIZACJA I KIEROWANIE NR 2 (151) 2012 ORGANIZATION AND MANAGEMENT


wydawnictwo: SGH, 2013, wydanie I

cena netto: 45.70 Twoja cena  43,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ORGANIZACJA I KIEROWANIE NR 2 (151) 2012

Organization and Management


Szymon Cyfert

OD REDAKTORA NACZELNEGO


Rafał Krupski

REDUNDANCJE ZASOBÓW I PROCEDUR JAKO PANACEUM NA NIEPEWNOŚĆ OTOCZENIA

RESOURCES AND PROCEDURES ' REDUNDANCY AS A PANACEA FOR ENVIRONMENTAL UNCERTAINTY


Mikołaj Pindelski

PARADYGMATY HOLISTYCZNEGO WARIABLIZMU ORAZ SPRAWCZOŚCI W NAUKACH O ZARZĄDZANIU

THE PARADIGMS OF HOLISTIC VARIABISM AND CAUSATIVITY IN THE MANAGEMENT SCIENCES



Anna Kononiuk

METODA SCENARIUSZOWA W ANTYCYPOWANIU PRZYSZŁOŚCI

SCENARIO METHOD IN FUTURE ANTICIPATION


Dominik Boniecki

PRZYNALEŻNOŚĆ DO WIELOSTRONNEGO SOJUSZU LOTNICZEGO JAKO CZYNNIK POPRAWY KONKURENCYJNOŚCI PRZEWOŹNIKÓW SIECIOWYCH

MEM BERSHIP IN AMULTILATERAL AIRLINE ALLIANCE AS A FACTOR OF COMPETITIVENESS INCREASE OF NETWORK CARRIERS



Jacek Bendkowski

ZACHOWANIA KOMUNIKACYJNE GŁÓWNYCH AKTORÓW WIRTUALNYCH SIECI WIEDZY

COMMUNICATION BEHAVIOR OF CORE MEM BERS OF VIRTUAL KNOWLEDGE NETWORKS



Andrzej Grzebniak

KSZTAŁTOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI W PROCESIE ZARZĄDZANIA ZAKŁADEM UBEZPIECZEŃ

SHAPING CLIENTS' RELATIONS IN THE PROCESS OF INSURANCE COMPANY MANAGEMENT



Aleksander Lotko, Piotr Kiepiela

LOJALNOŚĆ KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH NA RYNKU USŁUG TELEFONII KOMÓRKOWEJ

LOYALTY OF INDIVIDUAL CUSTOMERS ON MOBILE TELEPHONY SERVICES MARKET



Dominik Zimon

SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WEDŁUG NORM Y ISO 9001 JAKO SZANSA PRZEJŚCIA ORGANIZACJI NA WYŻSZY POZIOM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

QUALITY MANAGEMENT SYSTEM ACCORDING TO ISO 9001 STANDARDS AS OPPORTUNITY FOR ORGANIZATION OF THE TRANSITION TO A HIGHER LEVEL OF QUALITY MANAGEMENT



Jacek Jaworski, Katarzyna Sokołowska

LUKI W INFORMACJACH FINANSOWYCH WYKORZYSTYWANYCH W ZARZĄDZANIU MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWEM ORAZ CZYNNIKI JE KSZTAŁTUJĄCE. ANALIZA WYNIKÓW BADA Ń ANKIETOWYCH Z WYKORZYSTANIEM MODELI LOGITOWYCH

GAPS IN FINANCIAL INFORMATION USED IN SMALL BUSINESS MANAGEMENT AND THEIR FACTORS. LOGIT ANALYSIS OF EMPIRICAL RESEARCH



Marian Turek, Izabela Jonek-Kowalska

OCENA SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA KOSZTAMI W UJĘCIU SEKTOROWYM

EVALUATION OF COST MANAGEMENT SYSTEMS - SECTORIAL APPROACH



RECENZJE I OMÓWIENIA

OFICYNA WYDAWNICZA SGH POLECA

INFORMACJA DLA AUTORÓW

WARUNKI SPRZEDAŻY I PRENUMERATY

KOMITET NAUK ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA POLSKIEJ AKADEMII NAUK

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE


163 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022