wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

AKCEPTACJA NOWYCH PRODUKTÓW ŻYWOŚCIOWYCH I JEJ UWARUNKOWANIA


JEŻEWSKA-ZYCHOWICZ M. JEZNACH M. KOSICKA-GĘBSKA M.

wydawnictwo: SGGW, 2013, wydanie I

cena netto: 29.34 Twoja cena  27,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Akceptacja nowych produktów żywnościowych i jej uwarunkowania


Wstęp ... 5

I. Innowacje i innowacyjność na rynku żywnościowym ... 8
1. Istota innowacji i innowacyjności ... 8
2. Klasyfikacja innowacji ... 11
3. Czynniki determinujące innowacyjność i wprowadzanie innowacji ... 13
3.1. Uwarunkowania związane z funkcjonowaniem gospodarki i przedsiębiorstw ... 14
3.2. Wpływ konsumenta na powstawanie produktów innowacyjnych ... 16
4. Etapy procesu innowacyjnego ... 19
5. Wybrane metody mierzenia innowacyjności przedsiębiorstw ... 19
6. Innowacyjność polskiej gospodarki i przedsiębiorstw na tle innych krajów europejskich ... 21

II. Uwarunkowania akceptacji nowych produktów żywnościowych ... 28
1. Czynniki związane z produktem ... 292. Społeczne zaufanie i normy ... 32
3. Cechy osoby adoptującej innowację ... 35
3.1. Zmienne psychologiczne ... 35
3.2. Zmienne demograficzno-społeczne ... 37
3.3. Zmienne psycho-społeczne ... 38

III. Konsument wobec produktów żywnościowych o obniżonej zawartości składników ... 41

Poglądy konsumentów dotyczące obniżania zawartości składników ... 43
2. Gotowość do spożywania żywności o obniżonej zawartości składników i jej uwarunkowania ... 47
3. Wybrane uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku żywności o obniżonej zawartości składników ... 53
4. Postawy względem żywności light a poglądy i zachowania konsumentów ... 62
5. Akceptacja żywności o obniżonej zawartości tłuszczu, cukru i soli ... 67

IV. Konsument wobec produktów żywnościowych wzbogaconych w składniki ... 71
1. Poglądy konsumentów dotyczące wzbogacania żywności ... 74
2. Gotowość do spożywania żywości wzbogaconej ... 77
3. Wybrane uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku żywności wzbogaconej ... 81

V. Modyfikacje genetyczne żywności a jej akceptacja ... 89

VI. Wpływ technologii wytwarzania na akceptację innowacyjnego produktu ... 105

VII. Segmentacja i typologia konsumentów na rynku żywności ... 116
1. Segmentacja rynku ... 116
2. Typologia konsumentów ... 117
3. Typologie konsumentów na rynku żywności ... 122

VIII. Akceptacja innowacyjnych produktów żywnościowych z uwzględnieniem segmentacji konsumentów ... 128

Podsumowanie ... 141
Literatura ... 145
Summary ... 160


160 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022