wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

E-BIZNES PORADNIK PRAKTYKA


DUTKO M.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2013, wydanie II

cena netto: 39.00 Twoja cena  37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-biznes

Poradnik praktyka


  • Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta

  • Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego

  • Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem

Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.

W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!

  • Tworzenie sugestywnych ofert

  • 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę

  • Komunikacja biznesowa z e-klientem

  • "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi

  • Telepraca w biznesie

  • Budowanie przewagi konkurencyjnej

  • E-marketing

  • Prawo a e-przedsiębiorczość

  • Pomysł na e-biznes


Spis treści:

O autorze (5)
Wstęp do wydania drugiego (7)
Wstęp do wydania pierwszego (9)

Tworzenie sugestywnych ofert (11)

  • Dobry tytuł - lokomotywa sukcesu (11)
  • Dobry lead, czyli nagłówek (19)
  • Copywriting: "Odpowiednie dać rzeczy - słowo" (21)
  • Zdjęcia i grafika - harmonia czy chaos? (35)
  • Czcionka a "czcionka" (39)
  • Przedstaw się klientowi (42)

10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę (49)

  • Dlaczego powinieneś poznać swoje błędy? (49)
  • Ciekawostki na temat błędów (51)
  • 10 grzechów głównych - jądro ciemności (52)
  • Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (62)

Komunikacja biznesowa z e-klientem (71)

  • Obsługa klienta - sztuka czy sztuczki? (71)
  • Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (78)

"Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (85)

  • "Mystery shopping" - o co w tym chodzi? (85)
  • Popraw jakość - zwiększ zyski (87)
  • Jak to się robi, czyli przebieg badania (89)
  • Kim jest tajemniczy klient? (94)
  • Jak to zastosować w e-biznesie (96)
  • Dodatek: Mystery shopping w Polsce (101)

Telepraca w biznesie (103)

  • Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (103)
  • Jak to się zaczęło? (104)
  • Czynniki sprzyjające (105)
  • Typy telepracy (107)
  • Telepracownik - kto to taki? (108)
  • Uwarunkowania i bariery (110)
  • Wdrażanie telepracy krok po kroku (121)

Budowanie przewagi konkurencyjnej (125)

  • Konkurencyjny - znaczy lepszy (126)
  • 21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (126)
  • Chroń swoją konkurencyjność (144)

E-marketing (147)

  • Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (147)
  • Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (148)
  • Promocja w sieci - garść zasad (149)
  • Plan marketingowy i analiza SWOT (152)
  • Modne słowo - "feedback" (154)

Prawo a e-przedsiębiorczość (157)

  • Przymus wyjątkowości (157)
  • Domeny internetowe - walka o nazwę (159)
  • Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować (160)
  • Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (163)
  • Granice prawne marketingu (164)

Pomysł na e-biznes (171)

  • 10 największych mitów (171)
  • E-niewypały (178)
  • Najczęstsze błędy i ostatnie słowa (182)

192 strony, Format: 16.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022