|
E-BIZNES PORADNIK PRAKTYKA
DUTKO M. wydawnictwo: ONE PRESS, 2013, wydanie II cena netto: 39.00 Twoja cena 37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka E-biznes
Poradnik praktyka
Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać
dobrego klienta
Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy
internetowego
Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem
Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od
dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości
skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla
siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się
robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj
rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu
bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas
zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie
interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę
działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem
opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły
sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i
największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!
Tworzenie sugestywnych ofert
10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę
Komunikacja biznesowa z e-klientem
"Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi
Telepraca w biznesie
Budowanie przewagi konkurencyjnej
E-marketing
Prawo a e-przedsiębiorczość
Pomysł na e-biznes
Spis treści:
O autorze (5)
Wstęp do wydania drugiego (7)
Wstęp do wydania pierwszego (9)
Tworzenie sugestywnych ofert (11)
- Dobry tytuł - lokomotywa sukcesu (11)
- Dobry lead, czyli nagłówek (19)
- Copywriting: "Odpowiednie dać rzeczy - słowo" (21)
- Zdjęcia i grafika - harmonia czy chaos? (35)
- Czcionka a "czcionka" (39)
- Przedstaw się klientowi (42)
10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę (49)
- Dlaczego powinieneś poznać swoje błędy? (49)
- Ciekawostki na temat błędów (51)
- 10 grzechów głównych - jądro ciemności (52)
- Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (62)
Komunikacja biznesowa z e-klientem (71)
- Obsługa klienta - sztuka czy sztuczki? (71)
- Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (78)
"Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (85)
- "Mystery shopping" - o co w tym chodzi? (85)
- Popraw jakość - zwiększ zyski (87)
- Jak to się robi, czyli przebieg badania (89)
- Kim jest tajemniczy klient? (94)
- Jak to zastosować w e-biznesie (96)
- Dodatek: Mystery shopping w Polsce (101)
Telepraca w biznesie (103)
- Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (103)
- Jak to się zaczęło? (104)
- Czynniki sprzyjające (105)
- Typy telepracy (107)
- Telepracownik - kto to taki? (108)
- Uwarunkowania i bariery (110)
- Wdrażanie telepracy krok po kroku (121)
Budowanie przewagi konkurencyjnej (125)
- Konkurencyjny - znaczy lepszy (126)
- 21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (126)
- Chroń swoją konkurencyjność (144)
E-marketing (147)
- Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (147)
- Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (148)
- Promocja w sieci - garść zasad (149)
- Plan marketingowy i analiza SWOT (152)
- Modne słowo - "feedback" (154)
Prawo a e-przedsiębiorczość (157)
- Przymus wyjątkowości (157)
- Domeny internetowe - walka o nazwę (159)
- Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować (160)
- Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (163)
- Granice prawne marketingu (164)
Pomysł na e-biznes (171)
- 10 największych mitów (171)
- E-niewypały (178)
- Najczęstsze błędy i ostatnie słowa (182)
192 strony, Format: 16.0x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|