wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TWARZĄ W TWARZ KOMUNIKACJA W KONTAKTACH OSOBISTYCH


wydawnictwo: STUDIO EMKA, 2006, wydanie I

cena netto: 28.00 Twoja cena  26,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Możliwości, jakie daje osobista komunikacja nigdy nie były tak ważne jak teraz.

Książka ta pomaga doskonalić umiejętności komunikacyjne - zarówno słowne jak i werbalne - i osiągać zdumiewające wyniki, które przynoszą korzyść im samym i ich firmom.

Warto nauczyć się:

  • mówić bezpośrednio i pewnie
  • zaznaczać swój autorytet w niezręcznych sytuacjach
  • udzielać konstruktywnej krytyki
  • bardziej skutecznie używać słowa mówionego.

UWAGA! Do książki dołączona jest płyta (CD Audio - około 1 godziny ) do słuchania z najbardziej istotnymi fragmentami z książki


Spis treści

Wstęp

Skuteczność słowa mówionego

Opanowanie sztuki przekonywania
Betty A. Marton

Jak dokonywać zmian, zwracając uwagę na to, co mówisz ty i inni
Loren Gary

Jak przedstawić sprawę w trzydzieści sekund albo krócej
Nick Wreden

Czy zadajesz właściwe pytania?
John Baldoni

Czy twoje przywództwo ogranicza jednowymiarowa komunikacja?
Theodore Kinni

Stosowanie komunikacji niewerbalnej

Jak słuchać. Słuchanie jako integralna część dobrej komunikacji w biznesie
Richard Bierck

Prawda kryjąca się za uśmiechem oraz inne mity. Odczytywanie języka ciała jest ważne, jednak sygnały mogą być mylące
Nick Morgan

Czy stoisz na drodze do własnego sukcesu?
Nick Morgan

Co twoja twarz ujawnia, a co ukrywa. Osiem lekcji porozumiewania się z frontu najnowszych badań naukowych

Odczytywanie sygnałów innych

Pokonaj opór i pozyskaj drugą stronę
Liz Simpson

Jak poznać, kiedy twój współpracownik kłamie? Ujawnianie ukrytych sygnałów oszustwa

Jak szybko rozszyfrować ludzi

Porozumiewanie się w trudnych sytuacjach

Nie pozwól, by stres powodował naprężenia w komunikowaniu się
Anne Field

Kierowanie gniewem. Naucz się skutecznie sobie z nim radzić
Richard Bierck

Gdy zawodzi podejście bezpośrednie, spróbuj wpływu pośredniego. Sześć taktyk delikatnego wyrażania swego stanowiska
Martha Craumer

Czy istnieje dobry sposób krytyki współpracowników? Specjalista proponuje drogę do udanej krytyki

O współautorach

157 stron, miękka oprawa, CD-ROM

W naszej ofercie można też znaleźć inne książki w wersji Audio

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022