wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

O CZYM WIEDZĄ BOGACI I DLACZEGO TRZYMAJĄ TO W TAJEMNICY


SHER B.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 42.80 Twoja cena  40,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Chcesz być bogaty? Zapomnij o tym, czego uczyli w podstawówce.
Weź sprawy w swoje ręce -- zacznij uczęszczać do Szkoły Zamożności
Najtrudniejszy pierwszy krok: jak stworzyć firmę, nie mając pieniędzy
Zasady życiowe kultywowane przez większość: gwarancja ciągłego ubóstwa
Prawdziwe historie ludzi, którzy wyczarowali pieniądze

Dlaczego większość ludzi umiera w ubóstwie?
Obserwujesz bogatych i zastanawiasz się, jak oni to zrobili, że mają pieniądze, cieszą się życiem, a na dodatek nie pracują zbyt intensywnie. Ci, którzy zdobyli fortunę własnymi siłami, wyruszyli w podróż tak wymagającą i ambitną, że ich życie nabrało nowego sensu. Stworzyli sieć złotych kontaktów i nauczyli się z niej korzystać. Przyjęli właściwe postawy życiowe, a zarobione pieniądze pomnożyli, a nie roztrwonili. Wybrali tę drogę, bo od początku wiedzieli coś ważnego: coś, o czym wiedzą bogaci.

Dlaczego ta książka jest wiarygodna, a jej autor godny zaufania?
Brian Sher poznał sekrety ludzi zamożnych. Zanim stworzył od podstaw największe wydawnictwo biznesowe w Australii, Vision Publishing, przestudiował nie setki, ale tysiące książek poświęconych sukcesowi w biznesie i osobiście poznał ich autorów. Organizował międzynarodowe seminaria z udziałem wybitnych menedżerów i inwestorów. Czerpał wiedzę z pierwszej ręki, a potem gromadził w tajnym archiwum. Skorzystaj z tej kopalni doświadczenia!
Dlaczego więcej firm plajtuje, niż osiąga sukces?
Czy jedna myśl może zmienić całe życie?
Co odróżnia ludzi bogatych od biednych: skłonność do ryzyka, odpowiedzialność, akceptowanie porażek?
Jak nie stracić na wstępie: nieskuteczna reklama i inne bezsensowne koszty, w których toną świeżo upieczeni przedsiębiorcy.
Błysk w oku: jak odróżnić ludzi, z którymi warto współpracować, od tych, z którymi jedynie stracisz czas i pieniądze.
Dlaczego niektóre firmy na zawsze pozostają małe: jak odejść od ręcznego sterowania firmą.


Wprowadzenie (13)

Część pierwsza: Podstawy sukcesu

1. Czym jest zamożność i co robią bogaci? (19)

2. Twój pierwszy krok na drodze do zamożności (29)

3. Dlaczego więcej firm plajtuje, niż odnosi sukces? (35)

4. Cztery główne atuty, których Twoja konkurencja może nigdy nie zdobyć (41)

Część druga: Ty

5. Punkt wyjścia dla wszystkich bogatych (51)

6. Istnieje tylko jedna droga prowadząca na skróty do sukcesu - wykształcenie (59)

7. Śnij o rzeczach wielkich (71)

8. Bądź wyjątkowy albo bądź nikim (77)

9. Poproś o pomoc, a zaskoczy Cię to, co się stanie (79)

10. Nazywasz się Biedny Jaś czy Bogaty Jan? (83)

11. Jak osiągnąć w życiu wszystko, czego się pragnie (87)

12. Zanim osiągniesz zamożność, potrzebujesz czegoś znacznie wartościowszego niż pieniądze (93)

13. Pasja jest tajną bronią bogatych (101)

14. Ludzie bogaci czują ożywienie i radość na myśl o ryzyku (109)

15. Przyjmij odpowiedzialność na swoje barki i kontroluj swoje życie (111)

16. Bogaci ponoszą największe porażki (113)

17. Idź szybciej albo zejdź z drogi (119)

18. Zawsze bądź swoim własnym pracodawcą (123)

Część trzecia: Twój marketing

19. Machina, która napędza Twój biznes (129)

20. Czym jest marketing? (137)

21. Główna przyczyna, dla której większość ludzi nigdy nie osiąga zamożności (151)

22. Kres podziału rynku (167)

23. Ułatw klientom zakup (177)

24. Reklama może zadać śmiertelny cios Twojej firmie (183)

25. (50% czegoś jest lepsze niż 100% niczego 195)

26. Magiczny przycisk zapewniający sukces w biznesie? (199)

Część czwarta: Twoi ludzie

27. Jak sprawić, żeby pracownicy zakochali się w Twojej firmie? (203)

28. Jak zaangażować odpowiednich pracowników? (213)

29. Zatrudniwszy odpowiednich pracowników, pilnuj ich jak oka w głowie! (217)

30. Zawsze korzystaj ze wszystkich swoich zasobów, w tym także z szarych komórek (223)

31. Jeżeli dwie osoby myślą tak samo, to jedna z nich jest zbędna (229)

Część piąta: Twoje systemy

32. Dlaczego systemy mają tak wielkie znaczenie? (235)

33. Komplikowanie wydaje się proste, lecz w jaki sposób szybko, łatwo i bardzo zyskownie sprzedać biznes? (237)

34. Dźwignia: słowo, dzięki któremu ludzie zostają milionerami (241)

35. Skoncentruj się na czynnościach przynoszących zyski i przekaż innym swoje obowiązki (245)

36. Problemy się pojawią - ale tylko raz (249)

37. Pomiary wydajności: to niezbyt przyjemna sprawa, lecz mająca priorytetowe znaczenie (251)

38. Czy trwonisz swoje zyski w hazardzie? (255)

39. Wszyscy powinni znać Twoją firmę (259)

40. Diamenty leżą na ziemi - patrz zatem pod nogi (261)

Część szósta: Rzeczy, które należy zapamiętać

41. Jeżeli będziesz zbyt szybko się rozwijał, wyrośniesz ze swoich butów (265)

42. Zaufanie też może pokryć się rdzą (267)

43. Nie musisz przechodzić przez to sam (271)

44. Ludzi sukcesu nie da się stworzyć (273)

Dodatki

Dezyderata (277)

Bibliografia (279)

Skorowidz (281)

Informacja o autorze (287)

Format: A5, stron: 288, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- WSTRĘTNI MĘŻCZYŹNI. JAK NIE POZWOLIĆ IM SIĘ DŁUŻEJ RANIĆ...
CARTER J.

- POZYTYWNA SIŁA SŁOWA NIE
DEMOTTE K.

- POKONYWANIE PRZESZKÓD
HIAM A.

- NLP WPŁYW NA SIEBIE I INNYCH
BRADBURY A.

- ZŁOTA PIĘĆDZIESIĄTKA PODRĘCZNIKÓW SAMODOSKONALENIA
BUTLER-BOWDON T.

- WEWNĘTRZNA SIŁA KOBIETY JAK WYKORZYSTAĆ 10 SIŁ
MILAZZO V.L.

- POZYTYWNE EMOCJE JAK ROZWIJAĆ RELACJE MIĘDZYLUDZKIE
RATH T. CLIFTON D.O.

- PODRĘCZNIK INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
BRADBERRY T. GREAVES J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022