wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GRZECZNE DZIEWCZYNKI NIEŹLE SPRZEDAJĄ


STUTZ E.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 30.44 Twoja cena  28,92 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Podręcznik sprzedaży "na grzeczną dziewczynkę"

My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży - w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu - jak nigdzie indziej w biznesie - brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

- sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,

- pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,

- prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,

- dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),

- zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),

- łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.

"Grzeczna, wytrwała, skromna, pracowita, solidna, wiarygodna, świecąca przykładem, ambitna, niezawodna, pomocna, życzliwa, rozsądna i uczciwa... czy szefowie i klienci mogą chcieć od Ciebie więcej?"
Elinor Stutz


Elinor Stutz zaczynała jako szeregowa pracownica w dziale handlowym. Założyła i prowadzi (jako dyrektorka generalna) firmę doradczo-szkoleniową Smooth Sale. Organizuje treningi dla handlowców, polegając na swoim trzynastoletnim doświadczeniu i znakomitych wynikach w sprzedaży.


Spis treści

Podziękowania
Wstęp

Filozofia grzecznych dziewczynek

Rozdział 1. Zamykanie transakcji a zakończenie rozmowy

Dlaczego większość ludzi czuje obawę przed zamykaniem transakcji i dlaczego boi się składać propozycję transakcji?
Jak proponować transakcję, nie wchodząc w rolę "niegrzecznej dziewczynki"?

Rozdział 2. Osobowość sprzedawcy - czy masz to, co trzeba?

Moja historia

Rozdział 3. Wytrwać mimo wszystko

Przygrywka do pierwszej pracy w sprzedaży
Kolejny sprawdzian podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Moe

Rozdział 4. Jak pokonać znanego dostawcę, będąc jeszcze amatorem i sprzedając nieznaną markę

Poznane strategie sprzedaży

Rozdział 5. Dwa najważniejsze klucze do sukcesu

Klucz nr 1. Pasja
Klucz nr 2. Unikaj sinusoidy

Rozdział 6. Pracuj na sukces każdego dnia

Wprowadź codzienną rutynę
System zarządzania bazą kontaktów
System punktowy
Liczba potencjalnych klientów a liczba zamkniętych transakcji

Rozdział 7. Jak sobie radzić z kierownictwem

Rozdział 8. Jak zarządzać swoją karierą

Dodatkowe wskazówki dotyczące sprzedaży produktów podłączanych do sieci
Świetnie na wszystkich frontach
Jak powiększać swoją pulę klientów
Podsumowanie strategii sprzedaży

Rozdział 9. Dzwoneczek, czyli musisz naprawdę uwierzyć

Wytrwałość grzecznych dziewczynek

Rozdział 10. Jak dobrze zacząć

W terenie
Przez telefon
Jak dobrze wykorzystywać wiadomości telefoniczne?
E-mail - dodatkowe wzmocnienie przekazu
Wizyty w terenie w okresie świąt
Wyjątkowe materiały korespondencyjne
Rady końcowe

Rozdział 11. Jak rozszerzyć sieć kontaktów

Komunikaty o znaczeniu marketingowym
Prelegenci
Mentorzy
Wskazówki

Rozdział 12. Przygotuj się do spotkania

Rozdział 13. Pierwsza prezentacja - Ty sama

Rozdział 14. Mowa ciała - inny rodzaj DNA

Obserwacje podniosą Twoje wyniki sprzedaży!
Pod czujnym okiem

Rozdział 15. Detektyw w holu

Obrazy, zdjęcia i plakaty na ścianach

Rozdział 16. Czego nie robić

Nowa wersja "Żółwia i zająca"
Niebezpiecznie blisko
Stawiaj kropkę nad i
Gospodarowanie czasem ma kluczowe znaczenie
Przeszkodził mu strach
"Trudno uwierzyć..."
Wskazówki

Rozdział 17. Jeśli chcesz wiedzieć, co myśli klient, po prostu zapytaj!

Oda do marketingu pionowego
Wybrałam agencje reklamowe i dyrektorów w tych agencjach

Rozdział 18. Jak pomyślnie sterować cyklem sprzedaży poprzez efektywne spotkania

Pamiętaj o językowym DNA
Strategia odpowiedzi
Strategia pytań - rozwijanie potrzeb i pragnień
Konkretne pytania

Rozdział 19. Rozszerz horyzonty klienta

Tytuły rozdziałów
Przykładowa oferta

Rozdział 20. Jak przedstawić ofertę

Rozdział 21. Zakończ cykl sprzedaży, czyli jak naturalnie zamykać transakcję

Najtrudniejsza część cyklu sprzedaży
Transakcja zostanie oficjalnie sfinalizowana dopiero wtedy, gdy...

Rozdział 22. Jak zdobyć stałych klientów i rekomendacje

Wyznaczanie celów

Rozdział 23. Złote myśli multimilionerek

Uwagi końcowe
Źródła
O autorce
Skorowidz

235 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022