wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MASS MEDIA


SORIN P.

wydawnictwo: ASTRUM, 2001, wydanie I

cena netto: 33.00 Twoja cena  31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wszyscy dokładnie znamy prasę, radio, telewizję, kino i plakat jako główne źródła informacji i rozrywki. Jaką rolę odgrywają w naszym życiu? W jaki sposób akceptujemy lub odrzucamy to, co mają nam do powiedzenia? Jak dalece próbują wpływać na nasz sposób myślenia? W niniejszej książce autor analizuje cały "system" informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty i upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stuleciu. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów. Podręcznik ten, napisany żywym, ciekawym i dostępnym językiem, powstał z myślą o studentach socjologii i nauk pokrewnych, o osobach profesjonalnie zajmujących się środkami masowego przekazu oraz o wszystkich, których mass media interesują jako zjawisko kulturowe i socjologiczne. Pierre Sorlin - profesor socjologii komunikowania audiowizualnego na Uniwersytecie Paryskim III.

248 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022