|
MASS MEDIA
SORIN P. wydawnictwo: ASTRUM, 2001, wydanie I cena netto: 33.00 Twoja cena 31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wszyscy dokładnie znamy prasę, radio, telewizję, kino i plakat jako główne
źródła informacji i rozrywki. Jaką rolę odgrywają w naszym życiu? W jaki sposób
akceptujemy lub odrzucamy to, co mają nam do powiedzenia? Jak dalece próbują wpływać
na nasz sposób myślenia? W niniejszej książce autor analizuje cały "system"
informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do
przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach.
Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty i upodobania oraz
analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym
stuleciu. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak
rozwijają się imperia mediów. Podręcznik ten, napisany żywym, ciekawym i dostępnym
językiem, powstał z myślą o studentach socjologii i nauk pokrewnych, o osobach
profesjonalnie zajmujących się środkami masowego przekazu oraz o wszystkich, których
mass media interesują jako zjawisko kulturowe i socjologiczne. Pierre Sorlin - profesor
socjologii komunikowania audiowizualnego na Uniwersytecie Paryskim III.
248 stron, B5, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|