wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MEDIA W EUROPIE


WILLIAMS K.

wydawnictwo: WAIP, 2008, wydanie I

cena netto: 31.00 Twoja cena  29,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tego rodzaju opracowań brak na polskim rynku. Wielu badaczy wskazuje na nadmiar informacji spowodowany rozwojem nowych technologii informacyjnych jako cechę społeczeństwa informacyjnego. Wzrasta zatem rola i znaczenie ujęć porządkujących informacyjny chaos. Takie ujęcie proponuje Kevin Williams w Mediach w Europie. Dla polskiego Czytelnika szczególną wartość ma rozdział poświęcony przemianom, które dokonały się w mediach krajów Europy Środkowej i Wschodniej ze względu na dystans Autora wobec przedmiotu analizy.


Spis treści

Wstęp do wydania polskiego
Wstęp
Rozdział I. Obraz mediów w Europie
Rozdział II. Europejska prasa drukowana
Rozdział III. Media publiczne a deregulacja rynku mediów elektronicznych
Rozdział IV. Charakterystyka europejskiego dziennikarstwa
Rozdział V. Film europejski - Hollywood, GATT i cała reszta
Rozdział VI. Media w Europie Wschodniej
Rozdział VII. Polityka medialna i Unia Europejska
Rozdział VIII. "Europeizacja" mediów?
Bibliografia
Indeks


224 strony, format: 16.5x23.5 cm, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022