wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 52.70 50,07   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOLOR KURS DLA ARTYSTÓW I PROJEKTANTÓW


HORNUNG D.

wydawnictwo: UNIVERSITAS, 2009, wydanie I

cena netto: 52.70 Twoja cena  50,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autor zachęca zarówno profesjonalistów jak i studentów do śmielszego korzystania z koloru w dyscyplinach dwu- i trójwymiarowych takich jak:
projektowanie, ilustrowanie, malarstwo.
Oprócz najważniejszych elementów teorii barwy autor proponuje praktyczne zadania, które prowadzą uczącego się poprzez kolejne doświadczenia wizualne, przechodząc od podstawowych koncepcji dotyczących struktury do eksperymentów z aplikacją koloru.

Autor omawia w książce między innymi:
. mechanizmy postrzegania koloru
. związek pomiędzy kolorem a światłem w dwóch wymiarach
. optyczne skutki interakcji kolorów
. oddawanie widzianego koloru w malarstwie z obserwacji
. harmonię i anomalie koloru
. psychologiczne skutki łączenia barw

Publikacja jest bogato ilustrowana przykładami pochodzącymi zarówno z historii sztuki jak i z katalogów prac projektantów. Na końcu książki czytelnik odnajdzie ilustrowany słowniczek terminów związanych z kolorem.


168 stron, oprawa miękka,Format: 20.0x25.0cm

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022