wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.95 44,60   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DIVERSITY MANAGEMENT NARZĘDZIE SKUTECZNEGO MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW


WZIĄTEK-STAŚKO A.

wydawnictwo: DIFIN, 2012, wydanie I

cena netto: 46.95 Twoja cena  44,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Diversity management

Narzędzie skutecznego motywowania pracowników


Praca stanowi szczególny wkład w uporządkowanie oraz poszerzenie wiedzy dotyczącej zarządzania różnorodnością oraz jego wpływu na biznes, wskazując zarówno teoretykom, jak i praktykom nowe kierunki optymalizacji procesu zarządzania.

W części teoretycznej szczególną uwagę poświęcono omówieniu istoty zarządzania różnorodnością, zalet i wad tej strategii, także jej miejsca w procesie szerzej pojętego procesu zarządzania organizacją, w tym zarządzania ludźmi. W części empirycznej dokonano prezentacji wyników własnych badań, poświęconych analizie skuteczności wybranych narzędzi motywowania, przyjmując jako wiodącą kategorię dywersyfikacji pracowników – ich płeć.


Spis treści:

Rozdział 1. Zrozumieć diversity management

1.1. Człowiek i jego istota
1.2. Determinanty zachowania ludzi w kontekście wybranych koncepcji psychologicznych człowieka

Rozdział 2. Diversity management w Polsce i na świecie

2.1. Diversity management – wyjaśnienie pojęcia
2.2. Geneza diversity management na świecie
2.3. Geneza diversity management w Polsce

Rozdział 3. Diversity management w organizacji – wybrane aspekty

3.1. Diversity management jako narzędzie doskonalenia efektywności ekonomicznej organizacji
3.2. Blaski i cienie polityki różnorodności
3.2.1. Korzyści biznesowe wdrożenia polityki różnorodności
3.2.2. Koszty i zagrożenia wynikające z wprowadzenia polityki różnorodności
3.3. Diversity management jako sposób redukcji defi cytu talentów na współczesnym rynku pracy
3.4. Różnorodność zasobów pracy a problem skutecznego komunikowania się w organizacji
3.5. Znaczenie przywództwa dla sukcesu diversity management
3.6. Rola diversity management w procesie kształtowania wizerunku współczesnego pracodawcy oraz jego społecznej odpowiedzialności
3.7. Dobre praktyki z zakresu diversity management

Rozdział 4. Różnorodność w strategii personalnej organizacji – wybrane aspekty

4.1. Diversity w procesie rekrutacji i selekcji pracowników
4.2. Diversity w procesie szkolenia i modelowania kariery pracowników oraz oceny ich pracy
4.3. Diversity w procesie motywowania pracowników

Rozdział 5. Optymalizacja skuteczności realizacji funkcji motywacyjnej we współczesnej organizacji a diversity management – analiza w oparciu o wyniki badań empirycznych

5.1. Cel badań empirycznych
5.2. Charakterystyka próby badawczej
5.3. Charakterystyka narzędzia badawczego
5.4. Prezentacja wyników badań empirycznych
5.5. Wnioski z badań a implikacje dla praktyki gospodarczej

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wykresów

Spis załączników

Załącznik. Kwestionariusz ankiety


176 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022