Publikacja jest aktualnie niedostępna
Trudni ludzie potrafią skutecznie zatruwać życie innym. W pracy spotykamy się z
różnymi zachowaniami ludzkimi; są osoby, z którymi niełatwo jest się porozumieć, a
to ujemnie wpływa na komfort naszej pracy i jej efekty. Zrozumienie motywów
uciążliwych zachowań to najlepszy sposób, aby radzić sobie z problemami, jakie z nich
wynikają.
Jak radzić sobie z trudnymi ludźmi to recepta na pokonywanie problemów w
relacjach międzyludzkich. Ten praktyczny przewodnik nauczy Cię patrzeć z innej
perspektywy na zachowania innych; pomoże zrozumieć ich motywy, podpowie, jak reagować w
różnych sytuacjach. Roy Lilley wyjaśnia, jak:
- rozpoznawać siedem trudnych typów osobowości;
- docierać do sedna nieporozumień, aby gasić konflikty;
- postępować z ludźmi agresywnymi;
- motywować leniwych współpracowników;
- radzić sobie z trudnymi klientami;
- przyjmować skargi i zażalenia.
Książka zawiera mnóstwo użytecznych wskazówek i ostrzega przed potencjalnymi
zagrożeniami, jakie wynikają z relacji międzyludzkich. To lektura obowiązkowa dla
każdego, kto jest skazany na uciążliwych współpracowników. Pomoże Ci polubić
trudnych ludzi, dotrzeć do nich, wywrzeć na nich wpływ i w konsekwencji zmotywować do
osiągania lepszych wyników.
Roy Lilley jest autorem wielu opracowań i komentatorem radiowym. Prowadzi wykłady na
temat zdrowia, życia społecznego oraz zarządzania zmianami. Swoje teksty publikuje w
renomowanych czasopismach, takich jak Guardian czy Daily Telegraph.
142 strony, format: 121x194, miękka oprawa