wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA


NĘCKI Z.

wydawnictwo: ANTYKWA, 2000, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ludzie znajdują się w stanie ciągłego procesu komunikowania się z innymi. Przez ten proces inicjują, podtrzymują, zrywają i zmieniają swe stosunki interpersonalne, definiują swą sytuację społeczną wzajemne role i zadania, określają swe pragnienia i aspiracje, kształtują siebie, oraz starają się wywierać wpływ na innych. Ten podstawowy proces społeczny jest wszechobecny, jego przebieg określa jakość życia. Jednak często bywa zakłócony przez różnorodne czynniki, takie jak odmienność wiedzy o świecie, rozbieżności systemów wartości czy nieumiejętne wykorzystywanie różnorodnych środków porozumiewania się. Podstawowy cel tej książki to uwrażliwienie Czytelnika na rolę, jaką udana komunikacja pełni w wyznaczaniu jakości społecznych relacji oraz przedstawienie teoretycznych i empirycznych podstaw lepszego kształtowania kontaktów między ludźmi poprzez wzrost umiejętności komunikacyjnych.


Zbigniew Nęcki, profesor nauk humanistycznych, ukończył studia psychologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie jest kierownikiem Katedry Psychologii Stosunków Międzyludzkich w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 1975 roku zajmuje się problematyką komunikacji i relacji międzyludzkich - z tego zakresu opublikował sześć książek i ponad sto artykułów. Poza pracą naukowo-dydaktyczną prowadzi szeroką działalność popularyzatorską w radiu i telewizji. Jest cenionym praktykiem w zakresie treningów negocjacyjnych i menedżerskich. Ma doskonałą orientację w światowych trendach badawczych w zakresie komunikacji społecznej - wygłaszał referaty i prowadzi wykłady w widu ośrodkach akademickich zagranicą m.in.: w Stanach Zjednoczonych Indiach, Meksyku, Tajlandii i wielu krajach Europy.

256 stron, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZWYCIĘSKIE NEGOCJACJE
AARON M.C HARVARD BUSINESS SCHOOL

- ERYSTYKA SZTUKA PROWADZENIA SPORÓW
SCHOPENHAUER A.

- WYCHODZĄC OD NIE. NEGOCJACJE DLA TWARDZIELI TAKICH JAK TY
CAMP J.

- PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
ARONSON E. WILSON T.D. AKERT R.M

- ERYSTYKA CZYLI O SZTUCE PROWADZENIA SPORÓW
BUDZYŃSKA-DACA A. KWOSEK J.

- NEGOCJACJE W BIZNESIE
NĘCKI Z.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022