ASERTYWNOŚĆ MENEDŻERA
KRÓL-FIJEWSKA M. FIJEWSKI P. wydawnictwo: PWE, 2007, wydanie Icena netto: 44.90 Twoja cena 42,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka cena netto + 5% vat.
Asertywność to umiejętność wyrażania własnych uczuć, opinii, pragnień
w różnych sytuacjach życia zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego w sposób otwarty i
pozbawiony lęku, a zarazem respektujący uczucia i postawy innych.
Aby być asertywnym menedżerem, należy nauczyć się: wydawać polecenia
i przekazywać swoje oczekiwania, chwalić innych i prezentować siebie, nie bać się
krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, a także umieć odmawiać.
I tego właśnie uczy książka "Asertywność menedżera".
Autorzy są psychologami, ekspertami w dziedzinie komunikacji interpersonalnej i zmiany
zachowań, a także licencjonowanymi trenerami i superwizorami treningu grupowego
Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Maria Król-Fijewska jest twórcą polskiej wersji treningu
asertywności.
Piotr Fijewski opracował wariantowy scenariusz treningu zachowań
asertywnych, dostosowany do sytuacji pracowniczej. Oboje od wielu lat tworzą, koordynują
i realizują programy szkoleniowe dla pracowników firm prywatnych i instytucji
państwowych. W ramach działalności edukacyjnej warszawskiego Ośrodka Pomocy i Edukacji
Psychologicznej INTRA prowadzą szkołę trenerów. Uczą - metodami aktywnymi -
studentów oraz osoby zajmujące się działalnością szkoleniową, w jaki sposób
pracować z grupą. Są również merytorycznymi konsultantami firm szkoleniowych w
zakresie metod uczenia, pracy z grupą, działalności trenerskiej.
Spis treści:
Od autorów
Wprowadzenie
Co to jest asertywność?
Dlaczego asertywność jest potrzebna w przedsiębiorstwie?
Czy jesteś asertywnym menedżerem?
Dialog konstruktywny
Słuchanie reaktywne
Budowanie konstruktywnej informacji zwrotnej
Budowanie postawy asertywnej
Świadomość praw osobistych
Świadomość własnego potencjału
Asertywny monolog wewnętrzny
Wewnętrzny głos "dorosłego"
Podsumowanie
Zachowanie asertywne
Asertywne odmawianie
Asertywna konfrontacja przekonań
Asertywne reagowanie na krytykę
Obrona przed atakiem werbalnym
Obrona przed powtarzającymi się zachowaniami inwazyjnymi
Asertywne wyrażanie oczekiwań
Asertywne wyrażanie krytyki i pochwał
Jak się uczyć zachowań asertywnych?
Asertywne opowiadanie
148 stron, A5, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- 6 NAWYKÓW SKUTECZNEGO SZEFA KOHN S.E. O'CONNELL V.D.
- SZTUKA PREZENTACJI WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH BLEIN B.
- EFEKTYWNA KOMUNIKACJA. HARVARD BUSINESS REVIEW PRACA ZBIOROWA
- COACHING TEORIA PRAKTYKA STUDIA PRZYPADKÓW RED. SIDOR-RZĄDKOWSKA M.
- 6 NAWYKÓW WYDAJNEGO ZESPOŁU KOHN S.E. O'CONNELL V.
- PRZELEW WIERZYTELNOŚCI NA ZABEZPIECZENIE RYTWIŃSKA M.
- BEZBŁĘDNE ZARZĄDZANIE. KONIEC Z SYNDROMEM SKAZANEGO NA PORAŻKĘ MANZONI J.F. BARSOUX J.L.
- 365 SPOSOBÓW NA CODZIENNE MOTYWOWANIE I NAGRADZANIE PRACOWNIKÓW PODMOROFF D.
- METODY TQM W ZARZĄDZANIU FIRMĄ PRAKTYCZNE PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ ĆWIKLICKI M. OBORA H.
- DOSKONAŁA PREZENTACJA. SZTUKA SKUTECZNEGO PRZEKAZU SADOWSKI M.P.
- BUDOWANIE ZESPOŁÓW.MATERIAŁY SZKOLENIOWE-ĆWICZENIA,FORMULARZE,WSKAZÓWK KOSSOWSKA M. SOŁTYSIŃSKA I.
- BENCHMARKING JAKO KLUCZ DO NAJLEPSZYCH PRAKTYK BOGAN CH. ENGLISH M.
- AKTYWNE METODY PROWADZENIA STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA MUSZYŃSKI M.
- 360 STOPNI. SYSTEM OCEN PRACOWNICZYCH LEPSINGER R. LUCIA A.D.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|