|
KOMUNIKOWANIE SIĘ W ORGANIZACJI
STANKIEWICZ J. wydawnictwo: ASTRUM, 2006, wydanie I cena netto: 39.90 Twoja cena 37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania
się, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą się
kontaktować z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego
ekonomisty, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zajmująca się
reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się
w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie,
motywowanie i kontrolowanie; istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe
prawa i funkcje, które może on spełniać; komunikowanie werbalne, poświęcając wiele
refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu; komunikowanie niewerbalne, prezentując
zespół zachowań pozawerbalnych i ich interpretacje; przedstawia także elementy
korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań
i ich typy.
195 stron, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|