|
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA TOM 2 NUMER 3-4 (5) 2007 wydawnictwo: SCHOLAR, 2008, wydanie I cena netto: 16.50 Twoja cena 15,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W numerze [Contents]:
Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use]
Jan M. Zając, Krzysztof Krejtz: Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii
społecznej [The Internet as object and area of socio-psychological research]
Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny: Psychologiczne predyktory
zakupów online [Psychological predictors of on-line shopping behavior]
Patrycja Rudnicka: Wzorce aktywności studentów w Internecie [Patterns of internet
activity among students]
Agata Błachnio: Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny
i kontakty społeczne użytkowników [Review of research on the social and psychological
effects of the Internet on well-being and interpersonal relationships of users]
Jan M. Zając, Dominik Batorski: Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych:
zwiększanie realizacji próby [Motivating people to participate in online research: Ways
to increase response rate]
Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja [Are
universal laws in social psychology possible: A discussion]
Maciej Dymkowski: O uniwersalności teorii psychologii społecznej [On the
universality of theories in social psychology]
Michał Bilewicz: O pożytkach z teorii średniego zasięgu [Profiting from middle-range
theories]
Mirosław Kofta: Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu [Social
psychology: From naive to conscious universalism]
Maria Lewicka: O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych [On
constructivism, individual differences and universal laws]
Adrian Wójcik: Jeśli działa, nie naprawiaj - glosa do tekstu "O uniwersalności
teorii psychologii społecznej" Macieja Dymkowskiego [If it is not broken, don't fix
it - response to the article On the universality of theories in social psychology by
Maciej Dymkowski]
Maciej Dymkowski: Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w
psychologii społecznej [Comments on comments: On universal theories and their usefulness
in social psychology]
293 strony, A4, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|