wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 16.50 15,68   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA TOM 2 NUMER 3-4 (5) 2007


wydawnictwo: SCHOLAR, 2008, wydanie I

cena netto: 16.50 Twoja cena  15,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W numerze [Contents]:

Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use]

Jan M. Zając, Krzysztof Krejtz: Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej [The Internet as object and area of socio-psychological research]

Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny: Psychologiczne predyktory zakupów online [Psychological predictors of on-line shopping behavior]

Patrycja Rudnicka: Wzorce aktywności studentów w Internecie [Patterns of internet activity among students]

Agata Błachnio: Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników [Review of research on the social and psychological effects of the Internet on well-being and interpersonal relationships of users]

Jan M. Zając, Dominik Batorski: Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby [Motivating people to participate in online research: Ways to increase response rate]

Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja [Are universal laws in social psychology possible: A discussion]

Maciej Dymkowski: O uniwersalności teorii psychologii społecznej [On the universality of theories in social psychology]

Michał Bilewicz: O pożytkach z teorii średniego zasięgu [Profiting from middle-range theories]

Mirosław Kofta: Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu [Social psychology: From naive to conscious universalism]

Maria Lewicka: O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych [On constructivism, individual differences and universal laws]

Adrian Wójcik: Jeśli działa, nie naprawiaj - glosa do tekstu "O uniwersalności teorii psychologii społecznej" Macieja Dymkowskiego [If it is not broken, don't fix it - response to the article On the universality of theories in social psychology by Maciej Dymkowski]

Maciej Dymkowski: Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej [Comments on comments: On universal theories and their usefulness in social psychology]

293 strony, A4, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022