COKOLWIEK MYŚLISZ, POMYŚL ODWROTNIE to odważny atak na nasz sposób postrzegania
życia, pracy i otaczającego świata. Zamiast udzielać typowych, nudnych rad, Paul Arden
zaskakuje ciętymi uwagami, maksymami i paradoksami, które mają za zadanie podważyć
nasze zdroworozsądkowe myślenie. Niezależnie od tego, czy studiujesz, tworzysz,
produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz czy kupujesz, Arden zainspiruje cię swoim
oryginalnym podejściem, zabawnymi anegdotami, wspaniale dobranymi zdjęciami i
niekonwencjonalnymi cytatami z wypowiedzi artystów, naukowców i filozofów.
COKOLWIEK MYŚLISZ, POMYŚL ODWROTNIE wywróci do góry nogami Twoje poglądy -
nawet te, z których nie zdawałeś sobie dotąd sprawy. Dzięki tej książce zyskasz
pewność siebie, która pozwoli ci podejmować śmielsze wyzwania i czerpać większą
radość ze swojego życia i pracy.
Paul Arden to legenda, guru i ikona brytyjskiej reklamy. Jego nieszablonowy,
oryginalny, a wręcz ekscentryczny sposób myślenia zaprowadził go na sam szczyt branży
- przez kilkanaście lat był dyrektorem kreatywnym agencji Saatchi & Saatchi. Jest twórcą
zakończonych spektakularnym sukcesem kampanii reklamowych, m.in. dla British Airways
(znana na całym świecie reklama ze zbiegającymi się z różnych stron świata
ludźmi), Toyoty, Silk Cut, InterCity, Fuji i wielu innych. Slogany jego autorstwa na
trwałe weszły do historii świata reklamy. Należą do nich, między innymi: The
Independent. It is. Are You? (Independent), The Car in Front is a Toyota (Toyota), Why
Slow-Mow When You Can Flymo (Flymo Lawnmowers), The World's Favourite Airline (British
Airways).
142 strony, A5, miękka oprawa