wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.50 42,28   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PERSWAZJA I WYWIERANIE WPŁYWU W ZARZĄDZANIU.PRZEWODNIK


THOMAS J.P.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I

cena netto: 44.50 Twoja cena  42,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podejmowanie decyzji i wydawanie poleceń, do których trzeba przekonać swoich przełożonych, podwładnych, współpracowników i klientów, to jedne z podstawowych zadań współczesnego menedżera. Starając się wywierać wpływ na ludzi w procesie zarządzania, musi on jednak pamiętać, że ten rodzaj przekonywania zasadniczo się różni od perswazji charakterystycznej dla reklamy czy sprzedaży.

Chcąc umiejętnie i skutecznie przeprowadzać rozmowy mające na celu perswazję, trzeba:

  • wziąć pod uwagę rodzaj odbiorcy i znać sposoby jego motywowania,
  • poznać kulturę organizacyjną,
  • określić strukturę organizacji i własną w niej pozycję,
  • zbudować swoją wiarygodność,
  • opanować sztukę argumentacji i logicznego konstruowania wypowiedzi.

W niniejszym przewodniku autorka omawia sposoby przekonywania ludzi z uwzględnieniem wpływu, jaki na perswazję wywierają kontekst rozmowy, sytuacja i inne czynniki związane z otoczeniem. Pokazuje, jak rozwijać i podtrzymywać swoje wpływy w relacjach zawodowych. Udowadnia, że podstawą sukcesu jest stałe budowanie relacji z ludźmi.

 


Spis treści:

Wprowadzenie
str. 7

Wstęp
str. 12

ROZDZIAŁ I
Zbuduj swoją argumentację
str. 19

Przedstaw swoje stanowisko
str. 2 1
2. Przedstaw uzasadnienie
str. 22
3. Przedstaw dowody na poparcie każdego uzasadnienia
str. 24
4. Stwórz jasną sieć powiązań
str. 28

ROZDZIAŁ II
Panuj nad logiką
str. 34

1. Skoncentruj się na strukturze swojego przekazu
str. 35
2. Unikaj nieuczciwych i nielogicznych argumentów
str. 38

ROZDZIAŁ III
Przyjrzyj się odbiorcy
str. 45

1. Podstawowe pytania
str. 46
2. Pomocne techniki
str. 53

ROZDZIAŁ IV
Zmotywuj odbiorcę
str. 62

1. Techniki motywowania odbiorcy
str. 63
2. Techniki zwiększania wiarygodności
str. 67

ROZDZIAŁ V
Poznaj organizację
str. 72

1. Przeanalizuj strukturę organizacji
str. 73
2. Przeanalizuj swoją pozycję w organizacji
str. 78

ROZDZIAŁ VI
Weź pod uwagę kulturę
str. 83

1. Typ społeczeństwa: wysoki czy niski kontekst?
str. 85
2. Czas: linearny, elastyczny czy cykliczny?
str. 88
3. Społeczeństwo: indywidualizm czy kolektywizm?
str. 92
4. Pracownicy: samodzielne jednostki czy grupy?
str. 94
5. Władza: demokracja czy autorytaryzm?
str. 95
6. Milczenie: komfort czy dyskomfort?
str. 97
7. Płeć: żeńska czy męska?
str. 99

Bibliografia
str. 103

Indeks
str. 107


110 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022