|
IDENTYFIKACJA WARTOŚCI OSOBISTYCH W BADANIACH PSYCHOLOGICZNYCH
DOMURAT A. / WARTOŚCI JAKO CELE DZIAŁAŃ I WYBORÓW wydawnictwo: WYD UW, 2009, wydanie I cena netto: 29.00 Twoja cena 27,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Monografia z zakresu metodologii badań psychologicznych, dotycząca
wskazywania wartości osobistych jako motywów ludzkich zachowań i wyborów.
Autor opisuje podejście środków i celów w badaniach nad wartościami. Następnie
prezentuje metodę ladderingu realizującą to podejście i służącą do wskazywania
atrybutów obiektów i działań, konsekwencji ich wyboru i wartości z nimi związanych.
Laddering łączy jakościowy sposób zbierania danych z ilościową ich analizą,
prowadzącą do zbudowania map poznawczych, wyrażających zależności między
atrybutami, konsekwencjami i wartościami.
Autor przedstawia własne propozycje odnośnie do kodowania i analizy danych, eliminujące
wady oryginalnej wersji ladderingu, a zastosowanie metody ilustruje przykładami badań z
własnej praktyki. Lektura pracy może wzbogacić warsztat badawczy nie tylko psychologów
i studentów psychologii, lecz także badaczy rynku i twórców reklam.
240 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|