wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAK ZYSKAĆ UZNANIE SZEFA I ODNIEŚĆ SUKCES W PRACY


PRZEMIENIECKI J.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 24.60 Twoja cena  23,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Bądź atrakcyjnym pracownikiem i podbij serce szefa
  • Zostań twardym zawodnikiem o miękkich kompetencjach
  • Przekonaj się, że higiena emocjonalna to nie tylko czyste myśli

Wszyscy potrafimy bez wahania zdefiniować idealnego przełożonego, ale czy kiedykolwiek zastanawialiśmy się nad tym, jakie cechy powinien mieć idealny pracownik? Niestety również pracodawcy często nie potrafią sprecyzować swoich oczekiwań wobec zatrudnianych przez siebie osób, a to prowadzi do licznych konfliktów i nieporozumień.

Autor tej książki postanowił wziąć pod lupę pragnienia pracodawców. W badaniach wzięło udział 120 menedżerów różnych szczebli zarządzania -- właścicieli firm oraz przedstawicieli kadry kierowniczej. Na podstawie osiągniętych wyników Józef Przemieniecki zdefiniował pojęcie atrakcyjnego pracownika i określił, jakie cechy powinien on mieć według pracodawcy. Okazało się, że to, co stanowi o sukcesie w sferze zawodowej, w znacznej części pokrywa się z tym, co buduje udane życie osobiste.

  • Poznaj oczekiwania współczesnego pracodawcy.
  • Naucz się właściwie reagować na trudne sytuacje w miejscu pracy.
  • Podejmij proces samodoskonalenia.
  • Odkryj zbieżność sukcesu zawodowego i osobistego.
  • Zwiększaj swoje możliwości dzięki wytrzymałej kondycji psychicznej.

Spis treści:

 

Przedmowa (7)
1. W ramach wstępu (9)

  • Od autora (9)
  • Sprawdź, czy ta książka jest dla Ciebie (12)
  • Na co możesz liczyć, czytając tę książkę (12)
  • Niezbędnik efektywnego czytania (14)
  • Uzgodnijmy pojęcie "atrakcyjny pracownik" (16)

 

2. Jak to się zmienia (19)

  • Pracownik dawniej (20)
  • Pracownik dziś (22)
  • Niezmienny konflikt (25)

 

3. Poznaj oczekiwania pracodawców (27)

  • Badania oczekiwań pracodawców (28)
  • Postawa atrakcyjnego pracownika w stosunku do firmy (29)
  • Postawa atrakcyjnego pracownika w stosunku do zadań (33)
  • Postawa atrakcyjnego pracownika w relacjach ze współpracownikami (35)

 

4. I Ty możesz być atrakcyjnym pracownikiem (39)

  • Kilka słów o skutecznym poszukiwaniu pracy (41)
  • Co zakłóca proces doskonalenia kompetencji atrakcyjnego pracownika (46)
  • Fundament postawy atrakcyjnego pracownika (60)
  • Miej świadomość swojego stresu (67)
  • Mobbing nie musi być dla Ciebie destrukcyjny (71)
  • Higiena emocjonalna atrakcyjnego pracownika (76)

 

5. Z życia wzięte (83)

  • Jak Ewa przyjęła polecenie przełożonego (84)
  • Jak Jurek prosił o podwyżkę (86)
  • Jak Jola zareagowała na agresywnego szefa (87)
  • Jak Zbyszek zareagował na "trudnego" współpracownika (88)
  • Jak Maria zgłosiła szefowej zbyt duże obciążenie pracą (90)
  • Dylemat Marka "angażować się czy nie?" (91)
  • Najczęstsze przyczyny negatywnych ocen pracowników (93)

 

6. W ramach podsumowania (95)

  • Co o budowaniu sukcesu mówią inni (96)
  • Postawa atrakcyjnego pracownika a postawa człowieka sukcesu (100)
  • Życiowa strategia sukcesu (102)
  • Od autora (109)

 

Mój spis treści (113)
Czyszczenie monitora umysłu - ćwiczenie (117)
Skorowidz (121)


128 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022