wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 88.85 84,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZNAJOMI NA WAGĘ ZŁOTA PODSTAWY MARKETINGU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


BAREFOOT DARREN SZABO JULIE

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2014, wydanie II

cena netto: 88.85 Twoja cena  84,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

  • nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
  • zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
  • promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
  • śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.

Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.


Darren Barefoot i Julie Szabo są współzałożycielami agencji marketingowej Capulet Communications z siedzibą w Vancouver w Kanadzie. Od momentu rozpoczęcia działalności w 2003 roku CC pomagała zrozumieć nowe media i prowadzić z sukcesem działania promocyjne w zmieniającym się świecie wirtualnym, pracując zarówno dla małych, nieznanych firm, jak i tych o ugruntowanej pozycji na rynku.


Spis treści:

Przedmowa
str. 9

Podziękowania
str. 11

Wstęp
str. 12

Rozdział 1. Czym są media społecznościowe
str. 17

Rozdział 2. Przygotowanie mediów społecznościowych
str. 36

Rozdział 3. Łapanie stopa, czyli w poszukiwaniu właściwych blogerów i społeczności
str. 62

Rozdział 4. Netykieta: trzy czarodziejskie słowa w internecie
str. 76

Rozdział 5. Zanim zaskoczą cię w windzie: konstruowanie prezentacji
str. 90

Rozdział 6. Mierzenie sukcesu: monitorowanie sieci
str. 109

Rozdział 7. Czy marketing w mediach społecznościowych jest ryzykownym przedsięwzięciem?
str. 123

Rozdział 8. Kontrola zniszczeń w erze cyfrowej
str. 138

Rozdział 9. Czy MySpace jeszcze się liczy?
str. 159

Rozdział 10. Zrozumieć Facebooka
str. 174

Rozdział 11. Wideomarketing na YouTubie i innych serwisach udostępniających filmy
str. 196

Rozdział 12. Rewolucja Twittera
str. 218

Rozdział 13. Potęga tłumu: zrozumieć internetowe społeczności i stać się ich częścią
str. 236

Posłowie
str. 257

Bibliografia
str. 259

Indeks
str. 261


276 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022