wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 62.60 59,47   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKOWANIU SPOŁECZNYM I MARKETINGU


OLĘDZKI J. RED.

wydawnictwo: ASPRA JR, 2010, wydanie I

cena netto: 62.60 Twoja cena  59,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu.

Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym.

W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.

We współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Spis treści:

CZĘŚĆ PIERWSZA PUBLIC RELATIONS I MARKETING - GDZIE JESTEŚMY?

Olędzki Jerzy
O społecznym znaczeniu public relations w demokracji
Wprowadzenie

Wójcik Krystyna
Public relations a marketing

Barlik Jacek
O synergię PR i marketingu

Chmielewski Zbigniew
Uwagi w sprawie źródeł kłopotów wizerunkowych public relations

Drożdż Michał
Etyczne szansę kształtowania pozytywnego wizerunku public relations

Kołak Przemysław
Między manipulacją a public relations. Współczesny charakter komunikacji społecznej

Misiecka Eliza
PR a marketing - razem czy osobno?

Świątecki Andrzej
Zależności między public relations a marketingiem

CZĘSC DRUGA ROLA PR W KOMUNIKOWANIU SPOŁECZNYM - PRAKTYKA

Adamus-Matuszyńska Anna
Społeczności internetowe etycznym wyzwaniem public relations

Basiak Magda
Rola PR w kształtowaniu ról społecznych związanych z płcią

Gogołek-Śmigulska Urszula
Internetowe witryny firm public relations - próba diagnozy

Hope Ewa
Nowe media w działaniach public relations uczelni

Kaczmarek-Śliwińska Monika
Praktyka public relations w internecie. O zasadach etycznych, normach branżowych i rozdźwięku pomiędzy nimi a działaniami PR

Koman Marcin
Prawo autorskie w działalności monitoringu mediów- przyczynek do dyskusji

Korzeniewska Katarzyna
Społeczna rola organizacji jako kreatora kultury

Krynicki Olaf
2.0 - czyli nowoczesne formy komunikowania w reagowaniu na kryzys

Miotk Anna
Rola badań naukowych na temat public relations

Madryas-Kowalska Weronika
Wykorzystanie Internetu do rozpowszechniania koncepcji CSR i PR we współczesnych organizacjach

Reut Leonarda
Brytyjskie public relations w kryzysie bankowym

Swiątkiewicz-Mośny Maria, Wagner Aleksandra
Fabryka newsów. Luhmannowska koncepcja mediów a PR

Waszkiewicz Alicja
Jak teoria kategoryzacji społecznych pomaga zrozumieć zmagania specjalistów public relations z różnorodnymi interesariuszami?

CZĘŚĆ TRZECIA OBSZARY KONFLIKTU I POROZUMIENIA

Buglewicz Ksenia
Politycy jako produkt. Czy polityczny PR to jeszcze dialog z otoczeniem czy już czysty marketing czyli sprzedaż wizerunku?

Lipska Ewa
Nowy wymiar marketingu społecznego i jego rola w kształtowaniu zmian społecznych

Kożdoń-Dębecka Monika
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego - społeczny dialog czy marketing polityczny?

Kuraszko Iwona
Najlepszy wariant powiązania PR z modelami CSR na poziomie strategii komunikacji

Furman Wojciech
Przenikanie wzorów działania public relations i reklamy do dziennikarstwa w czasopismach poradnikowych

Madryas-Kowalska Weronika
Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - zarządzanie informacją czy manipulacja?

Zaborska-Skorupa Magdalena
Reklama a public relations w instytucji edukacyjnej

Noty o Autorach


418 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022