wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   7 egz. / 367.48 349,11   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZROBIĆ RATNERA SUKCES I UPADEK W BIZNESIE


RATNER G.

wydawnictwo: REGAN CONSULTING, 2008, wydanie I

cena netto: 57.80 Twoja cena  54,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jeśli chcesz się dowiedzieć, czego nie mówić i w jaki sposób nie żartować w obecności mediów, sięgnij po tę książkę!

Wspaniała książka o tym, jak odnosić sukcesy w biznesie i przekuć wielką porażkę w zwycięstwo. Historia z życia wzięta, doskonale ukazująca naturę współczesnego biznesu, w którym najistotniejsze jest umiejętne podążanie za opiniami klientów i respektowanie ich poczucia wartości.

Zrobić Ratnera ( doing a Ratner) – powiedzenie, które na trwałe weszło do języka angielskiego (po fatalnej mowie Geralda Ratnera w Instytucie Dyrektorów w 1991 r.), jako określenie do szczętu kompromitującej wypowiedzi, ekstremalnej gafy podczas publicznego wystąpienia.

Po ponad 25 latach handlu biżuterią Gerald Ratner stał się dzięki spektakularnym sukcesom powszechnie znany jako jeden z najzdolniejszych biznesmenów pokolenia. Zbudował niezwykle dochodową firmę jubilerską o zasięgu międzynarodowym, która obracała milionami funtów i posiadała sklepy pod tak znanymi szyldami, jak Ratners, H. Samuel, Ernest Jones czy Watches of Switzerland. Zaproszenie do wygłoszenia przemówienia w Royal Albert Hall na dorocznej konferencji Instytutu Dyrektorów w Londynie było wielkim zaszczytem i miało stanowić ukoronowanie dwóch dekad poświęconych na budowę biznesowego imperium. Jednak żarty na temat jakości sprzedawanych przez niego towarów stały się obiektem ataku mediów, a ich skutek okazał się dalekosiężny. Gerald Ratner pracował nad tą książką z pisarzem i dziennikarzem Jo Monroe.


Spis treści:

Wstęp

Akt I Wzlot
Rozdział 1 Życie rodzinne
Rozdział 2 Dorastanie
Rozdział 3 Dojrzewanie
Rozdział 4 Rodzinny interes
Rozdział 5 Rozwój firmy
Rozdział 6 Wejście na giełdę
Rozdział 7 Front domowy
Rozdział 8 Kryzys
Rozdział 9 Przejęcie
Rozdział 10 Przełom
Rozdział 11 Czas wielkości
Rozdział 12 Trauma
Rozdział 13 Dekada Thatcher
Rozdział 14 Cudowne lata osiemdziesiąte.
Rozdział 15 Globalizacja
Rozdział 16 Ekspresowe zakupy

Akt II Upadek
Rozdział 17 Powitanie lat dziewięćdziesiątych
Rozdział 18 Zaproszenie
Rozdział 19 Przemówienie
Rozdział 20 Pogorszenie
Rozdział 21 Koniec
Rozdział 22 Pustynia
Rozdział 23 Z deszczu pod rynnę

Akt III Ponowny wzlot
Rozdział 24 Nowy początek
Rozdział 25 Otwarcie
Rozdział 26 Internetowy milioner
Rozdział 27 Wielkie plany
Rozdział 28 Nowe przemówienia

Przemówienie
Indeks


280 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022