|
AUTOPROMOCJA POKAŻ NA CO CIĘ STAĆ SZEFOWI PODWŁADNYM I KLIENTOM
KLEIMAN J. COOPER M.W. wydawnictwo: ONE PRESS, 2012, wydanie I cena netto: 52.00 Twoja cena 49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
- Zadbaj o swoją reputację.
- Stań się niezastąpiony.
- Wypromuj siebie.
Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem,
zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym
wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają
reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś
właśnie Ty!
Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną
stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód?
Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz
rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad
public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów,
ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie,
w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu
pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.
Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
- Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
- Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
- Bądź proaktywny i naucz się reagować.
- Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
- Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i
inspirację.
- Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu
instynktowi.
- Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
- Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
- Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
- Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.
Spis treści:
PRZYGOTUJ SIĘ
- Rozdział 1. Kluczem jest komunikacja (17)
- Rozdział 2. Zawsze potrzebny jest plan (i plan awaryjny) (33)
- Rozdział 3. Zostań (pozytywną) mądralą (51)
PRZEDSTAW SIĘ
- Rozdział 4. Chodzi o to, kogo znasz (i kto zna Ciebie) (69)
- Rozdział 5. Chodzi o przekaz (93)
- Rozdział 6. Wygląd to nie wszystko (ale z pewnością pomaga) (113)
- Rozdział 7. Co mam zrobić, żeby mnie zauważyli? (127)
PRZYPILNUJ SIĘ
- Rozdział 8. Chwal się (ale nie za głośno) (139)
- Rozdział 9. Podszlifuj swoją wiedzę o społeczeństwie (i serwisach
społecznościowych) (155)
- Rozdział 10. Gratyfikacja wcale nie musi być natychmiastowa (175)
- Rozdział 11. Każdy kryzys to nowe możliwości (191)
- Zakończenie (205)
- Polecana lektura (209)
- Bibliografia (211)
- O autorkach (219)
224 strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|