wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE


SEITEL F.

wydawnictwo: FELBERG SJA, 2003, wydanie I

cena netto: 145.00 Twoja cena  137,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dzięki wydaniu tłumaczenia książki Frasera P. Seitela: The Practice of Public Relations polski czytelnik, zainteresowany public relations, otrzymuje do rąk kolejną tzw. poważną, czyli nieprzyczynkarską literaturę przedmiotu i pierwszą pozycję książkową reprezentatywną dla amerykańskiej klasyki z tej dziedziny.

Autor jest doświadczonym praktykiem i konsultantem w dziedzinie PR, z jego doświadczenia korzystają naukowcy i wykładowcy szkól wyższych przygotowujących ludzi do zawodu PR, jest też członkiem zespołów badawczych instytutów. To wyjaśnia, dlaczego Autor mógł z powodzeniem połączyć rozważania teoretyczne z aplikacyjnymi, pragmatycznymi, dotyczącymi najważniejszych umiejętności praktycznych.

Książki o takim profilu są niezbędne polskiemu odbiorcy, nie tylko studentowi, ale też praktykującemu działalność w PR.

Książka ta wyróżnia się nawet wśród amerykańskich publikacji poświęconych PR, a to dzięki temu, że położono w niej akcent na media elektroniczne, głównie Internet, wśród sposobów upowszechniania informacji i technik komunikowania się z otoczeniem.

Codzienne kontakty Autora z nauką i praktyką PR, jego pozycja w środowisku profesjonalistów PR zaowocowały:

1) charakterystyką celnie dobranych przypadków z życia, często przywoływanych jako wyjątkowe w światowej literaturze poświęconej PR, z wyraźnym wskazaniem zachowań błędnych i postulatywnych,

2) przedstawieniem treści wywiadów z uznanymi w Ameryce specjalistami od PR, głównie VIP-ami będącymi praktykami,

3) wskazaniem na literaturę przedmiotu podstawową i zalecaną w obrębie poszczególnych zagadnień, niekiedy wraz z omówieniem zalecanej pozycji książkowej.

Zakres powoływanej i zalecanej literatury przedmiotu - książek, artykułów, raportów z badań empirycznych, podejmujących problematykę bezpośrednio powiązaną z PR, prowadzi do wniosku, jak niewyobrażalnie duży dystans dzieli dorobek polski od chociażby amerykańskiego i jak wiele specjalistycznych i wąskich tematów w ogóle nie zostało poruszonych w polskim piśmiennictwie (nie mówiąc o badaniach empirycznych) z zakresu PR. Tym bardziej z zadowoleniem i uznaniem należy przyjąć inicjatywę wydania w Polsce tej książki, którą broni już sama jej przydatność w nauczaniu i praktykowaniu w dziedzinie public relations.

Książka F. P. Seitela dobrze przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych tradycji w rozwoju tej dziedziny, dla funkcjonowania w demokratycznym społeczeństwie i przy tak konkurencyjnej gospodarce wolnorynkowej, a także - co szczególnie akcentował Autor - w dobie Internetu i w nowym milenium.

prof. Krystyna Wojcik (z przedmowy do wydania polskiego)

592 strony, twarda oprawa, duży format

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE KOSZTAMI
RED. NOWAK E.

- DYSKRETNY UROK WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH CZYLI JAK ZMIENIĆ KOSZMAR W RADOŚ
KAMEL T. KRAŚKO P. KROOL R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022