wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PUBLIC RELATIONS. STRATEGIE FIRM MIĘDZYNARODOWYCH W POLSCE


ŻBIKOWSKA A.

wydawnictwo: PWE, 2005, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce Autorka przedstawia istotę public relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, celów public relations, proces zarządzania tymi działaniami oraz instrumenty wykorzystywane do ich realizacji, jak również formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe działające na rynku polskim, będące niejako wzorcem dla przedsiębiorstw polskich. Bardzo ciekawym uzupełnieniem jest omówienie przez Autorkę wykorzystania instrumentów public relations w sytuacjach kryzysowych.


Spis treści:

 

Wstęp

1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem
Pojęcie public relations
Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations
Historyczne przesłanki public relations
Współczesne kierunki rozwoju public relations
Relacje między public relations a marketingiem

2. Zarządzanie public relations
Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie
Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie
Odbiorcy działań public relations
Organizacja public relations w firmach międzynarodowych
Struktura działów public relations
Formy i zakres planowania public relations
Zasady współpracy przedsiębiorstw z agencjami public relations

3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne
Wprowadzenie
Współpraca z mediami
Przesłanki i techniki współpracy z mediami
Obszary i rodzaje współpracy przedsiębiorstw międzynarodowych z mediami
Sponsoring
Pojęcie i rodzaje sponsoringu
Rola sponsoringu w systemie działań promocyjnych firm międzynarodowych
Targi i wystawy
Targi i wystawy jako narzędzie komunikacji firmy
Znaczenie targów i wystaw w polityce promocji przedsiębiorstw międzynarodowych
Wydarzenia specjalne

4. Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem
Komunikacja ze społecznością lokalną
Cele i instrumenty komunikacji ze społecznością lokalną
Wykorzystanie narzędzi public relations w komunikacji przedsiębiorstw międzynarodowych ze społecznościami lokalnymi
Relacje z inwestorami
Instrumenty public relations w kształtowaniu kontaktów z inwestorami
Relacje przedsiębiorstw międzynarodowych z inwestorami
Lobbing
Istota i rodzaje lobbingu
Lobbing w praktyce działań przedsiębiorstw międzynarodowych
Wewnętrzne public relations
Cele i narzędzia wewnętrznych public relations
Wewnętrzne public relations w procesie motywowania personelu przez firmy międzynarodowe
Rola public relations w sytuacjach kryzysowych
Instrumenty public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych
Public relations jako odpowiedź firm międzynarodowych na potrzeby otoczenia w sytuacjach kryzysowych

Zakończenie
Bibliografia


174 strony

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- NOWE TRENDY W REKLAMIE MIĘDZY NAUKĄ A PRAKTYKĄ
WIERZCHOŃ M.(RED.) ORZECHOWSKI J. (RED.)

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022