wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE


SMEKTAŁA T.

wydawnictwo: ASTRUM, 2006, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czym jest e-PR?

Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym public relations?

Czy dzięki nim działania takie stają się bardziej skuteczne?

Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo na stronach niniejszej książki, będącej wprowadzeniem do fascynującej problematyki e-PR. Internet zmienia całkowicie oblicze współczesnego public relations. Umożliwia natychmiastową publikację wiadomości, gwarantuje ciągłość procesu ich przesyłania, zapewnia globalny zasięg informacji, a co najważniejsze - opiera się na komunikacji dwustronnej i bezpośredniej. To przestrzeń idealnie nadająca się do prowadzenia przedsięwzięć PR. By jednak móc właściwie z niej skorzystać, trzeba poznać specyfikę tego medium i zupełnie nowy model komunikacji, jaka w nim obowiązuje. Public relations w Internecie polecamy więc wszystkim tym, którzy pragną w szybki, rzeczowy sposób poznać podstawy nowoczesnego public relations. Znajdą tu Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie internetowe.


Tymon Smektała (ur. 22.01.1977) jest doktorem ekonomii, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Autor wielu artykułów naukowych z zakresu public relations i Internetu oraz książki Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw. Na co dzień pracuje w dziale pism komputerowych Wydawnictwa Bauer, na stanowisku redaktora naczelnego.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1 Istota dziedziny public relations
Podstawowe definicje
Grupy docelowe działań public relations
Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw
Public relations jako proces komunikacji

Rozdział 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations
Proces komercjalizacji Internetu
Charakterystyka medium
Przegląd narzędzi internetowych
Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations
Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu
Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations

Rozdział 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi
Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów
Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów
Rozdział 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations
Czym jest e-PR?
Targeting e-PR
Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR
Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR
Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?
Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR
Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR
Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR
Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR
Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR?
e-Społeczności
Definicja e-społeczności
Tworzenie e-społeczności
Zarządzanie e-społecznością
Internet w kryzysowym public relations
Definicja i typologia sytuacji kryzysowych
Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne
e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
Internet przyczyną sytuacji kryzysowych

Zakończenie
Bibliografia


198 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022