W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają
się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom
wciąż walczącym o silną pozycję.
Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych
nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych,
socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.
Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych
skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu.
Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne,
takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść
obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i
kontrahentów.
147 stron, B5, miękka oprawa